Voge 300 Rally: Ασυμβίβαστος χωμάτινος χαρακτήρας
Η Voge παρουσιάζει το 300 Rally, ένα μοντέλο που έρχεται να συμπληρώσει την Adventure γκάμα της, αλλά τοποθετείται και ως το πιο «χωμάτινο» μοντέλο της εταιρείας θυμίζοντας τις εποχές των Dual Purpose μοτοσυκλετών.
VOGE: 300DS Με δώρο top case αλουμινίου.
Off-road χαρακτήρας για τα ανήσυχα πνεύματα
Οι adventure μοτοσυκλέτες έχουν γίνει πιο επιβλητικές και πολυτελείς από ποτέ, όμως το 300 Rally της Voge επικαλείται τον πιο off-road χαρακτήρα της γκάμας της Voge, θέλοντας να αναβιώσει μια κατηγορία που γνώρισε μεγάλες δόξες τις περασμένες δεκαετίες, αυτή των πραγματικών On/Off στα μικρομεσαία κυβικά. Ξεχωρίζει για το αγωνιστικό εμφανισιακό στυλ, με δύο προβολείς στο φέρινγκ και Adventure χαρακτήρα σε εξοπλισμό, πλαίσιο, αναρτήσεις και τροχούς 21 και 18 ιντσών, με ακτίνες. Η λεπτή σιλουέτα, η επίπεδη σέλα και το ρεζερβουάρ των 11 λίτρων δίνουν τη δυνατότητα στον αναβάτη να βρίσκει ανά πάσα στιγμή τη θέση οδήγησης που επιθυμεί, εξαιρετικά χρήσιμο σε off/road καταστάσεις.
Voge 300 Rally
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »
Εξοπλισμός που συνάδει με τις off-road περγαμηνές του 300 Rally
Οι ακτινωτοί τροχοί 21 και 18 ιντσών είναι ένα σήμα κατατεθέν των πιο σκληροπυρηνικών On-Off μοτοσυκλετών και το Voge 300 Rally εξοπλίζεται ακριβώς με τέτοιες ζάντες. Παράλληλα, το μεγάλης διαμέτρου τιμόνι, η ποδιά κινητήρα, η φιμέ ζελατίνα με τις ενισχυμένες βάσεις, τα ατσάλινα περιμετρικά προστατευτικά, τα φαρδιά οδοντωτά μαρσπιέ και οι «full cover» χούφτες προστασίας προδίδουν μια κατασκευή που έχει σχεδιαστεί για ιδιαίτερα απαιτητικούς αναβάτες. Το υποπλαίσιο της μοτοσυκλέτας είναι προσθαφαιρούμενο και μπορεί εύκολα να αντικατασταθεί. Οι αναρτήσεις, που αποτελούνται από ανεστραμμένο πιρούνι 41 χιλιοστών εμπρός και κεντρικό αμορτισέρ πίσω, έχουν μεγάλες διαδρομές, ενώ το βάρος της μοτοσυκλέτας είναι μικρό, στα 147 κιλά για εύκολη οδήγηση ακόμα και σε δύσκολα εκτός δρόμου κομμάτια.
Υγρόψυκτος κινητήρας 29 ίππων με Euro 5
O κινητήρας του Voge 300 Rally είναι μονοκύλινδρος, υγρόψυκτος 292 κ.εκ., με απόδοση στους 29 ίππους και 2,5 kgm ροπής. Η χαρτογράφηση προσφέρει άμεση απόκριση στο γκάζι καθώς η διαθέσιμη ροπή δεν αφήνει κενά στην απόδοση και η ιπποδύναμη είναι υπεραρκετή για να κινήσει τα μόλις 147 κιλά της μοτοσυκλέτας και να προσφέρει τις απαιτούμενες επιδόσεις. Παράλληλα, το μοτέρ λειτουργεί «καθαρά» αφού συμμορφώνεται με τις προδιαγραφές ρύπων Euro5.
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »