Η όψη της μοτοσυκλέτας σε προδιαθέτει για τη χωμάτινη θέση οδήγησης. Παρά όμως το μεγάλο ύψος της σέλας (877χιλ από το έδαφος) ο σχεδιασμός της επιτρέπει να πατάς εύκολα τα πόδια σου στο έδαφος μιας και στενεύει αισθητά στο εμπρός μέρος, με το αφρώδες της να επαρκεί, καθώς δεν είναι ανύπαρκτο όπως στα καθαρόαιμα enduro. Το σώμα του αναβάτη τοποθετείται σχετικά μέσα στη μοτοσυκλέτα σε μια ξεκούραστη στάση στα πρότυπα των Adventure μοτοσυκλετών, ώστε να μπορείς να οδηγείς με την ίδια ευκολία τόσο καθιστός όσο και όρθιος. Από την άλλη ο συνεπιβάτης δύσκολα θα ακολουθήσει εκτός κοντινών διαδρομών, κυρίως λόγω της θέσης των μαρσπιέ που βρίσκονται αρκετά ψηλά, όμως η σχάρα που βρίσκεται ακριβώς πίσω του θα φανεί χρήσιμη για τοποθέτηση μικρών αποσκευών κλπ.
Στα πρότυπα των enduro είναι ο διακριτικός πίνακας οργάνων. Αποτελείται από ψηφιακή LCD οθόνη με ευανάγνωστα ψηφία και τις βασικές ενδείξεις όπως ταχύμετρο, στροφόμετρο, ολικό-μερικό χιλιομετρητή και ένδειξη επιλεγμένης σχέσης, δυστυχώς όμως απουσιάζει ο δείκτης βενζίνης αφού το 300 Rally διαθέτει μόνο λυχνία για τη ρεζέρβα. Ακριβώς δίπλα στην οθόνη συναντάμε μια θύρα USB για φόρτιση smartphone κλπ, ενώ δίπλα στον αριστερό διακόπτη υπάρχει το κουμπί για την απενεργοποίηση του ABS που είναι απαραίτητο όταν θελήσεις να κινηθείς στο χώμα.