Πλαίσιο – Αναρτήσεις – Φρένα
Πλαίσιο – Αναρτήσεις – Φρένα
  • Πλαίσιο – Αναρτήσεις – Φρένα
  • Πλαίσιο – Αναρτήσεις – Φρένα

Πλαίσιο – Αναρτήσεις – Φρένα

Μπορεί ο κινητήρας να είναι ίδιος με τα πιο ασφάλτινα αδέρφια του, δεν ισχύει όμως το ίδιο και για το ατσάλινο πλαίσιο. Στην περίπτωση του 300 Rally δεν είναι χωροδικτύωμα αλλά περιμετρικό δύο δοκών το οποίο συνδυάζεται με επίσης ατσάλινο ψαλίδι και υποπλαίσιο που είναι αφαιρούμενο, με το βάρος να ανέρχεται στα 147 κιλά (χωρίς υγρά).

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Το ύψος από το έδαφος αγγίζει τα 280χιλ αναδεικνύοντας τις χωμάτινες δυνατότητες του μοντέλου, κάτι που φαίνεται τόσο από τους ακτινωτούς τροχούς 21 και 18 ιντσών όσο και από τις αναρτήσεις. Στο μπροστινό μέρος συναντάμε ένα ανεστραμμένο πιρούνι 41χιλ, ενώ πίσω, το μονό αμορτισέρ εδράζεται με τη χρήση μοχλικού στο ψαλίδι και ρυθμίζεται ως προς την προφόρτιση του ελατηρίου. Για την πέδηση υπεύθυνοι είναι ένας δίσκος 265 χιλ μπροστά και ένας 245χιλ πίσω οι οποίοι συνεργάζονται με δαγκάνες δύο και ενός εμβόλου αντίστοιχα καθώς και με δικάναλο σύστημα ABS της Bosch το οποίο όπως προαναφέραμε μπορεί να απενεργοποιηθεί.

Σελίδα 1Voge 300 Rally - Test
Σελίδα 2Εμφάνιση – Ποιότητα κατασκευής
Σελίδα 3Ανεση – Εργονομία
Σελίδα 4Κινητήρας
Σελίδα 5Πλαίσιο – Αναρτήσεις – Φρένα
Σελίδα 6Οδηγώντας
Σελίδα 7Η άποψή μας