Οδηγώντας
Οδηγώντας
Οδηγώντας
Οδηγώντας
  • Οδηγώντας
  • Οδηγώντας
  • Οδηγώντας
  • Οδηγώντας

Οδηγώντας

Όσο και να σε πριζώνει η εμφάνισή του για να μπεις στο χώμα, το πιθανότερο είναι να ξεκινήσεις τη συμβίωση με το 300 Rally από το αστικό περιβάλλον όπου τα καταφέρνει περίφημα. Η στενή σιλουέτα σε συνδυασμό με το μεγάλο κόψιμο του τιμονιού το βοηθούν να περνά εύκολα ανάμεσα από τα αυτοκίνητα, την ώρα που οι αναρτήσεις καταπίνουν κάθε ανωμαλία της ασφάλτου με χαρακτηριστική ευκολία, αποδεικνύοντας έναν από τους λόγους που η κατηγορία των ψευδοεντούρο φαντάζει ιδανική για τη χώρα μας. Το μικρό βάρος και η κοντή κλιμάκωση χαρίζουν την ευελιξία και τη σπιρτάδα που χρειάζεσαι όταν κινείσαι στα στενά της πόλης ή όταν πετάγεσαι από φανάρι σε φανάρι, συμβάλλοντας ώστε το 300 Rally να είναι ένα πρώτης τάξεως commuter για τις καθημερινές σου μετακινήσεις.


Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »


Ευκολοδήγητο σε κάθε περίπτωση, θα αντεπεξέλθει εξίσου καλά και σε δρόμο με στροφές όπου είναι πρόθυμο, χωρίς να παρουσιάζει τάσεις πλεύσης και ασάφεια. Φυσικά τα τακουνάτα ελαστικά θέτουν νωρίς τα όρια σε γρήγορο ρυθμό, οπότε μην περιμένεις ότι θα ξύσει τα μαρσπιέ του στην άσφαλτο. Αν ζητάς κάτι τέτοιο, μάλλον κοιτάς σε λάθος κατηγορία. Ανοίγοντας το δεξί γκριπ (η γκαζιέρα έχει μεγάλη διαδρομή) παρατηρείς ότι ο κινητήρας είναι ελαστικός και έχει αρκετή δύναμη για να βγεις στον αυτοκινητόδρομο και να φτάσεις μέχρι τα 135 χλμ/ώρα. Εξαιτίας όμως της χωμάτινης φύσης του, το 300 Rally δεν αισθάνεται άνετα κοντά στην τελική του ή όταν κινείσαι συνεχώς στο κόκκινο φάσμα των στροφών, καθώς πάνω από τις 6.800 σ.α.λ εμφανίζονται οι χαρακτηριστικοί μονοκύλινδροι κραδασμοί. Αν λοιπόν θες να ταξιδεύεις για ώρες, θα πρέπει να διατηρείς ταχύτητες κοντά στα 100-110χλμ/ώρα. Αυτό θα άλλαζε άρδην με ένα μικρότερο πίσω γρανάζι, όμως ο ρόλος μιας τέτοιας μοτοσυκλέτας δεν είναι τα μεγάλα ταξίδια και οι ατελείωτες ευθείες, αλλά η δυνατότητα που σου παρέχει να εξερευνήσεις τις αμέτρητες ομορφιές της Ελλάδας, αυτές που κρύβονται εκεί που τελειώνει η άσφαλτος.



Εκτός δρόμου το 300 Rally βγάζει τον καλό του εαυτό και αποδεικνύεται σχολείο για τον αρχάριο που κάνει τα πρώτα του βήματα στο χώμα. Εκεί, το κοντό γρανάζωμα μετατρέπεται σε πλεονέκτημα, και το καταλαβαίνεις καλύτερα όταν αρχίσεις να σκαρφαλώνεις με ευκολία σε λόφους και βουνά. Έχεις πάντα τον έλεγχο της μοτοσυκλέτας είτε ανοίγεις το γκάζι αφού τα γλιστρήματα του πίσω τροχού έρχονται μόνο αν το επιθυμείς είτε φρενάρεις έχοντας απενεργοποιήσει το ABS, κάτι που περισσότερο βοηθά παρά δυσκολεύει στο χώμα. Τα φρένα δεν έχουν δυνατό δάγκωμα και αυτό στο χώμα βοηθά του νέους, ενώ οι αναρτήσεις καταπίνουν τα πάντα επιτρέποντάς σου να περνάς από βραχώδη εδάφη χωρίς να κοπανιέσαι. Θα φανούν μαλακές μόνο σε extreme καταστάσεις όπως άλματα κλπ, όμως ακόμη και τότε το 300 Rally δεν θα δυσανασχετήσει, αποδεικνύοντας ότι είναι πρόθυμο να κάνει οτιδήποτε του ζητήσεις, όπως ακριβώς περιμένεις από ένα γνήσιο ψευδοεντούρο.

Σελίδα 1Voge 300 Rally - Test
Σελίδα 2Εμφάνιση – Ποιότητα κατασκευής
Σελίδα 3Ανεση – Εργονομία
Σελίδα 4Κινητήρας
Σελίδα 5Πλαίσιο – Αναρτήσεις – Φρένα
Σελίδα 6Οδηγώντας
Σελίδα 7Η άποψή μας