Η άποψή μας
Το 300 Rally κάνει αυτά που υπόσχεται και ακόμη περισσότερα. Με 4.645 ευρώ αγοράζεις ένα commuter που μπορεί να σε πάει κυριολεκτικά παντού και ταυτόχρονα να σε μάθει τι σημαίνει εκτός δρόμου οδήγηση, χαρίζοντάς σου όμορφες στιγμές από μέρη που δεν είχες καν φανταστεί. Μήπως η Voge σκεφτόταν την Ελλάδα όταν σχεδίαζε το 300 Rally;
Εξοπλισμός αναβάτη
Κράνος : Nolan N70-2X (Μπαξεβάνης)
Μπουφάν : T.UR J-TWO (Μπαξεβάνης)
Παντελόνι : Clover (Μπαξεβάνης)
Μπότακια : Stylmartin (Μπαξεβάνης)
Τεχνικά χαρακτηριστικά:
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »
Εξοπλισμός αναβάτη
Κράνος : Nolan N70-2X (Μπαξεβάνης)
Μπουφάν : T.UR J-TWO (Μπαξεβάνης)
Παντελόνι : Clover (Μπαξεβάνης)
Μπότακια : Stylmartin (Μπαξεβάνης)
Τεχνικά χαρακτηριστικά:
Κινητήρας | ||||
Τύπος | 4Τ, 1Κ, Υ/Ψ | |||
Κυβισμός (κ.εκ.) | 292,4 | |||
Διάμετρος Χ Διαδρομή (χλστ.) | 78×61.2 | |||
Συμπίεση (:1) | 11 | |||
Ισχύς (ίπποι / σ.α.λ.) | 29/9.000 | |||
Ροπή (kg-m/σ.α.λ.) | 2.6/6.500 | |||
Τροφοδοσία | Ηλ. Ψεκασμός | |||
Χωρητικότητα Ρεζερβουάρ (λίτρα) | 11 | |||
Κατανάλωση (λτ./100χλμ.) | 4,0 | |||
Πλαίσιο - Αναρτήσεις - Φρένα | ||||
Τύπος | Ατσάλινο περιμετρικό | |||
Αναρτήσεις Ε / Ρυθμίσεις | Αν. πιρούνι 41χιλ | |||
Διαδρομή (χλστ.) | Δ.Α. | |||
Αναρτήσεις Π / Ρυθμίσεις | Μονό αμορτισέρ / Π.Ε | |||
Διαδρομή (χλστ.) | Δ.Α. | |||
Φρένα Ε (χλστ.) | Δ265/ABS | |||
Φρένα Π (χλστ.) | Δ220/ABS | |||
Τροχοί - Ελαστικά | ||||
Ελαστικό Ε | 3.00-21 | |||
Ελαστικό Π | 5.10-18 | |||
Διαστάσεις / Βάρος | ||||
Μήκος (χλστ.) | 2107 | |||
Πλάτος (χλστ.) | 877 | |||
Μεταξόνιο (χλστ.) | 1430 | |||
΄Ύψος σέλας (χλστ.) | 877 | |||
Βάρος (κιλά) | 147 | |||
Εξοπλισμός | ||||
ABS / Ρυθμ. | Ν | |||
Τraction Control / Ρυθμ. | Ο | |||
Στροφόμετρο | Ν | |||
Immobilizer | Ν | |||
Yπολογιστής ταξιδιού | Ο | |||
Μερικός χιλιομετρητής | Ν | |||
Ένδειξη βενζίνης | Ο | |||
Δείκτης θερμοκρασίας | Ν | |||
Θερμοκρασία περιβάλλοντος | Ο | |||
Ζελατίνα / Ρυθμ. | Ν / Ο | |||
Ρυθμιζόμενες μανέτες Σ/Φ | Ο / Ν | |||
Πλάγιο σταντ | Ν | |||
Κεντρικό σταντ | Ο | |||
Χειρολαβές / Σχάρα | Ν / Ν | |||
Ρυθμιζόμενες αναρτησεις Ε/Π | Ο / Ν | |||
Μετρήσεις | ||||
0 - 50 (δευτερόλεπτα) | 2,5 | |||
0 - 100 (δευτερόλεπτα) | 10,7 | |||
50-100 (δευτερόλεπτα) | 6,9 | |||
100 - 0 (μέτρα) | 52 |
Σελίδα 1 | Voge 300 Rally - Test |
Σελίδα 2 | Εμφάνιση – Ποιότητα κατασκευής |
Σελίδα 3 | Ανεση – Εργονομία |
Σελίδα 4 | Κινητήρας |
Σελίδα 5 | Πλαίσιο – Αναρτήσεις – Φρένα |
Σελίδα 6 | Οδηγώντας |
Σελίδα 7 | Η άποψή μας |