Ανεση – Εργονομία

Σέλα: Το υλικό κατασκευής της σέλας είναι ιδανικό για πολύωρη χρήση, όμως η μεγάλη υψομετρική διαφορά μεταξύ των δύο τμημάτων της περιορίζει τις κινήσεις του αναβάτη όταν οδηγεί όρθιος.
6 Φωτογραφίες »

Σέλα: Το υλικό κατασκευής της σέλας είναι ιδανικό για πολύωρη χρήση, όμως η μεγάλη υψομετρική διαφορά μεταξύ των δύο τμημάτων της περιορίζει τις κινήσεις του αναβάτη όταν οδηγεί όρθιος.

Εξοπλισμός και εργονομία που στοχεύουν στην ευκολία


Όργανα: Η έγχρωμη TFT οθόνη, με αισθητήρα εξωτερικού φωτισμού, διαθέτει μέχρι και ένδειξη για την πίεση των ελαστικών, ενώ μπορεί να συνδεθεί μέσω Bluetoothμε το smartphone. Μπορεί το στροφόμετρο να έχει όριο στις 10.000 σαλ., αλλά ο κόφτης επεμβαίνει κοντά στις 7.000.

Όργανα: Η έγχρωμη TFT οθόνη, με αισθητήρα εξωτερικού φωτισμού, διαθέτει μέχρι και ένδειξη για την πίεση των ελαστικών, ενώ μπορεί να συνδεθεί μέσω Bluetoothμε το smartphone. Μπορεί το στροφόμετρο να έχει όριο στις 10.000 σαλ., αλλά ο κόφτης επεμβαίνει κοντά στις 7.000.

Ευκολία χρήσης σε κάθε πεδίο προσφέρει το νέο 650DSΧ και ο εξοπλισμός που το συνοδεύει.Το ψηλά τοποθετημένο φαρδύ τιμόνι, οι σωστές γωνίες των ποδιών και το ύψος της σέλας στα 850 χιλιοστά από το έδαφος, σε τοποθετούν μέσα στη μοτοσυκλέτα και συνεισφέρουν σε μια άνετη εργονομικά θέση οδήγησης.Τα δύο τμήματα της σέλας έχουν μεγάλη υψομετρική διαφορά μεταξύ τους και μπορεί στο καλό σενάριο, το κομμάτι του συνεπιβάτη να λειτουργεί και ως μαξιλαράκι πλάτης για τον αναβάτη, αλλά περιορίζει τις κινήσεις του όταν αυτός χρειαστεί να οδηγήσει όρθιος σε χωμάτινα μονοπάτια. Ουδείς λόγος βέβαια για το υλικό κατασκευής της, καθώς είναι ιδανική για πολύωρη χρήση χωρίς να προκαλεί μούδιασμα η ξύλινη αίσθηση στα μαλακά μέρη του αναβάτη.Για την πληροφόρηση του αναβάτη φροντίζει μια  έγχρωμη TFT οθόνη η οποία διαθέτει πληθώρα ενδείξεων, ακόμα και για την πίεση των ελαστικών, ενώ μπορεί να συνδεθεί μέσω Bluetoothμε το smartphone. Παράλληλα, διαθέτει αισθητήρα ευαισθησίας στο εξωτερικό φως που μεταβάλει το φόντο απεικόνισης ώστε να είναι ευανάγνωστη κάτω από όλες τις συνθήκες.Στα αριστερά της οθόνης βρίσκεται μια θύρα USBγια φόρτιση ηλεκτρικών συσκευών.


Σε προνομιακή προσφορά, την αποκτάς και με τριβάλιτσο


Ζελατίνα: Η ζελατίνα ρυθμίζεται εύκολα με μια βίδα συγκράτησης σε τρεις προκαθορισμένες θέσεις και υπερκαλύπτει τις ανάγκες του αναβάτη για προστασία από τον αέρα.

Ζελατίνα: Η ζελατίνα ρυθμίζεται εύκολα με μια βίδα συγκράτησης σε τρεις προκαθορισμένες θέσεις και υπερκαλύπτει τις ανάγκες του αναβάτη για προστασία από τον αέρα.

Η ζελατίνα ρυθμίζεται εύκολα με μια βίδα συγκράτησης σε τρεις προκαθορισμένες θέσειςκαι υπερκαλύπτει τις ανάγκες του αναβάτη για προστασία από τον αέρα. Επίσης, τα αλουμινένια πατάκια διαθέτουν λαστιχένια επένδυση για μείωση των κραδασμών στο δρόμο και η οποία μπορεί να αφαιρεθεί όταν κινείσαι στο χώμα. Για τους ταξιδιώτες και τους αναβάτες με επιπλέον όρεξη για περιπέτεια, η Voge 650DSX διαθέτει επίσης σχάρα με υποδοχή Top Case, ενώ με την αγορά του μπορείς να πάρεις σε προνομιακή τιμή σετ τριών βαλιτσών αλουμινίου με βάσεις.
 

Χειριστήρια: Γνώριμη η διάταξη των χειριστηρίων, με το ABS να απενεργοποιείται εύκολα με το πάτημα του διακόπτη στην αριστερή πλευρά του τιμονιού.

Χειριστήρια: Γνώριμη η διάταξη των χειριστηρίων, με το ABS να απενεργοποιείται εύκολα με το πάτημα του διακόπτη στην αριστερή πλευρά του τιμονιού.

Σελίδα 1Voge 650DSX - Test: Το υπερδραστήριο!
Σελίδα 2Σχεδίαση – Ποιότητα κατασκευής
Σελίδα 3Ανεση – Εργονομία
Σελίδα 4Κινητήρας
Σελίδα 5Πλαίσιο – Αναρτήσεις – Φρένα
Σελίδα 6Στο δρόμο
Σελίδα 7Η άποψη μας