Κινητήρας: Ευχάριστη έκπληξη ο μονοκύλινδρος των 652 κυβικών. Είναι δυνατός, αξιόπιστος και οικονομικός σε κατανάλωση και συντήρηση. Αποδίδει 48 ίππους που αυτόματα τον καθιστούν κατάλληλο και για κατόχους διπλώματος Α2, ενώ παράλληλα είναι συμβατός με τις Euro 5 προδιαγραφές.
Η μεγάλη έκπληξη βρίσκεται στα σωθικά του DSX και αφορά τον κινητήρα του, ο οποίος σε πείσμα των καιρών επιμένει μονοκύλινδρα, παρά τα 652 κυβικά χωρητικότητας του.Η συνεργασία ΒMW και Loncin έφερε στο προσκήνιο έναν παλιό γνώριμο. Δυνατός και με εγνωσμένη αξιοπιστία, αφού είναι πανομοιότυπος με αυτόν που τροφοδοτούσε το Husqvarna TR650, καθώς και διάφορα μοντέλα της ΚΤΜ και BMW. Το μοτέρ είναι υγρόψυκτο με τετραβάλβιδη κεφαλή και 2 εκκεντροφόρους επικεφαλής, ενώ τροφοδοτείται από ηλεκτρονικό ψεκασμό της Bosch. Η απόδοση του έχειρυθμιστεί στους 48 ίππους στις 6.750 σ.α.λ. με μέγιστη ροπή 6,1 kg-m στις 5.500 σ.α.λ., ώστε να είναι κατάλληλος και για κατόχους διπλώματος Α2, ενώ παράλληλα είναι συμβατός με τις Euro 5 προδιαγραφές.Το κιβώτιο ταχυτήτων είναι 5 σχέσεων και συνεργάζεται με έναν συμπλέκτη υποβοήθησης για ελαφριές αλλαγές ταχυτήτων.Ο κινητήρας είναι αρκετά οικονομικός σε κατανάλωση με τη μέση τιμή να μην ξεπερνάει τα 5 λίτρα, γεγονός που καθιστά το DSX μια πολύ καλή λύση για καθημερινή μετακίνηση.