Καβαλώντας το DSX δεν θα αργήσεις να βολευτείς πάνω του. Η σέλα είναι άνετη, ευρύχωρη και αφήνει με ευκολία τα πόδια να πατήσουν στο έδαφος, αν και χρειάζεται λίγο μεγαλύτερη προσπάθεια να περάσεις το πόδι σου από την άλλη μεριά καθώς ανεβαίνεις, λόγω του πίσω υπερυψωμένου τμήματος της.Προσοχή χρειάζεται και το τελικό της εξάτμισης που είναι τοποθετημένο αριστερά, καθώς δυσκολεύει τη στατική μετακίνηση του μοντέλου, ιδιαίτερα αν είναι ζεστό. Από εκεί και πέρα η εργονομία της θέσης οδήγησης είναι ιδανική για να σε κρατάει ξεκούραστο στη συνεχή χρήση, ενώ δίνει τη δυνατότητα για το κάτι παραπάνω όταν οι ρυθμοί ανέβουν.Παράλληλα, οι ρυθμιζόμενες μανέτες μεγιστοποιούν τα επίπεδα εξατομίκευσης.Την ομολογουμένως βαριά αίσθηση του DSXσε στατικές μετατοπίσεις ή σε ξεπαρκάρισμα, διαδέχεται η ευελιξία του όταν αυτόβρίσκεται σε κίνηση. Πραγματικά απολαυστικό στις εναλλαγές κατευθύνσεων, σου λύνει τα χέρια σε συνθήκες πυκνής κίνησης και «ξεπαρκάρεται» με ευκολία. Παράλληλα θα ξεδιπλώσει το on-off ταλέντο του, όταν χρειαστεί να περάσεις από μεγάλες λακκούβες ή να καβαλήσεις πεζοδρόμια. Η σωστή κατανομή βάρους δε θα σε αφήσει πουθενά εκτεθειμένο, ακόμα και σε απότομους ελιγμούς ή τυχόν γλιστρήματα του πίσω τροχού-είτε λόγω εδάφους είτε επειδή εσύ το επιδίωξες- με το DSXνα παραμένει ουδέτερο και απόλυτα ελεγχόμενο. Θέση οδήγησης και φιλικός κινητήρας στοιχειοθετούν μια εύκολα διαχειρίσιμη μοτοσυκλέτα στην άσφαλτο αλλά και στο χώμα. Φιλικό και άνετο αλλά συνάμα και παιχνιδιάρικο, δεν θα πει όχι σε σούζες και drift-αφού πρώτα απενεργοποιήσεις το ABS- μεγιστοποιώντας τα επίπεδα απόλαυσης σε κάθε πεδίο χρήσης.
Ψυχωμένο μοτέρ και δυνατά φρένα, διαχειρίσιμο στο χώμα
Ο μονοκύλινδρος, είδος προς εξαφάνιση στα μεσαία κυβικά, είναι αρκετά ψυχωμένος και αποδίδει καλύτερα στην χαμηλομεσαία περιοχή στροφών, επιταχύνοντας δυνατά σε κάθε αλλαγή από τον πουπουλένιο συμπλέκτη. Στις μετρήσεις επιδόσεων καταφέρνει να ολοκληρώσει το 0-100 σε 5,75 δεύτερα και το 60-120 σε 8,3 δεύτερα, ενώ στο κοντέρ θα δεις έως και 170 χιλιόμετρα τελικής. Οι 48 ίπποι είναι ιδανικοί για άσφαλτο, ενώ σε συνδυασμό με το καλοζυγισμένο πλαίσιο, μετατρέπουν το DSX σε μια εύκολα διαχειρίσιμη μοτοσυκλέτα ακόμα και στο χώμα.Σε κάθε περίπτωση το DSXεπιδεικνύει με περηφάνια το στιβαρό πλαίσιο του και τη σωστή ρύθμιση των αναρτήσεων του, που του επιτρέπουν να κινείται με ασφάλεια σε όποιο πεδίο εσύ επιλέξεις, ενώ τα δυνατά φρένα είναι πολύτιμος σύμμαχος σε κάθε σου επιβράδυνση, με το 100-0 να ολοκληρώνεται σε 44,4 μέτρα.Ο τουριστικός εξοπλισμός του μεσαίουon-offτης Voge, βλέπε ρυθμιζόμενη ζελατίνα και τριβάλιστο, μαρτυράει ότι το DSXτα καταφέρνει εξίσου καλά και σε διαδρομές μεγάλων αποστάσεων προσφέροντας στον αναβάτη του σταθερότητα και υψηλή ποιότητα κύλισης, με μοναδικό συμβιβασμό τους κραδασμούς του κινητήρα σε υψηλούςρυθμούς περιστροφής, σήμα κατατεθέν των μονοκύλινδρων συνόλων.