Πλαίσιο – Αναρτήσεις – Φρένα

Μπροστινό: Επώνυμα τα περιφερειακά που εξοπλίζουν το DSX, με ανεστραμμένο πιρούνι Kayaba, δαγκάνες Nissin καιABSτης Bosch, ενώ τα tubeless ελαστικά διπλής χρήσης Pirelli Scorpion αποδίδουν  εξίσου καλ

Μπροστινό: Επώνυμα τα περιφερειακά που εξοπλίζουν το DSX, με ανεστραμμένο πιρούνι Kayaba, δαγκάνες Nissin καιABSτης Bosch, ενώ τα tubeless ελαστικά διπλής χρήσης Pirelli Scorpion αποδίδουν εξίσου καλά σε άσφαλτο και χώμα.

Με τις υπογραφές Kayaba και Nissin

Το DSX χρησιμοποιεί ως πλαίσιο μια ατσάλινη σωληνωτή κατασκευή που διαχειρίζεται με ασφάλεια τις δυνάμεις που του ασκούνται και εξασφαλίζει τα απαιτούμενα επίπεδα ακαμψίας και σταθερότητας. Επώνυμες λύσεις έχουν εφαρμοστεί σε επίπεδο περιφερειακών, με την Ιαπωνική Kayabaνα εξοπλίζει το DSX με ένα ανεστραμμένο πιρούνι 41 χιλιοστών και ένα μονό αμορτισέρ με μοχλικό και δυνατότητα ρύθμισης της προφόρτισης ελατηρίου.Στα φρένα συναντάμε δαγκάνες δύο εμβόλων της Nissin με δίσκους 298 χιλιοστών μπροστά και μονοπίστονη δαγκάνα της ίδιας εταιρείας με δισκόφρενο 240 χιλιοστών πίσω, ενώ το δικάναλο σύστημα αντιμπλοκαρίσματος ABS προέρχεται από την Bosch.Οι τροχοί έχουν χωμάτινες διαστάσεις 19 ιντσών μπροστά και 17 ιντσών πίσω και τυλίγονται από τα πολύ καλά tubeless ελαστικά διπλής χρήσης Pirelli Scorpion διαμέτρου 110/80 και 150/70 αντίστοιχα.
 

Σελίδα 1Voge 650DSX - Test: Το υπερδραστήριο!
Σελίδα 2Σχεδίαση – Ποιότητα κατασκευής
Σελίδα 3Ανεση – Εργονομία
Σελίδα 4Κινητήρας
Σελίδα 5Πλαίσιο – Αναρτήσεις – Φρένα
Σελίδα 6Στο δρόμο
Σελίδα 7Η άποψη μας