Yamaha MT-07: Δικύλινδρος κινητήρας με Crossplane αρετές
Yamaha MT-07: Δικύλινδρος κινητήρας με Crossplane αρετές
Yamaha MT-07: Δικύλινδρος κινητήρας με Crossplane αρετές
Yamaha MT-07: Δικύλινδρος κινητήρας με Crossplane αρετές
Yamaha MT-07: Δικύλινδρος κινητήρας με Crossplane αρετές
Yamaha MT-07: Δικύλινδρος κινητήρας με Crossplane αρετές
  • Yamaha MT-07: Δικύλινδρος κινητήρας με Crossplane αρετές
  • Yamaha MT-07: Δικύλινδρος κινητήρας με Crossplane αρετές
  • Yamaha MT-07: Δικύλινδρος κινητήρας με Crossplane αρετές
  • Yamaha MT-07: Δικύλινδρος κινητήρας με Crossplane αρετές
  • Yamaha MT-07: Δικύλινδρος κινητήρας με Crossplane αρετές
  • Yamaha MT-07: Δικύλινδρος κινητήρας με Crossplane αρετές

Yamaha MT-07: Δικύλινδρος κινητήρας με Crossplane αρετές

- Με μεικτή κατανάλωση 5λτ/100χλμ.
- Φρένα πανικού από τα 100 στα 0 σε 44,2 μέτρα.
- Νέα έγχρωμη TFT οθόνη 5 ιντσών.
- Δίνοντας έμφαση σε χρηστικές μετακινήσεις.

YAMAHA: NΜΑΧ με δώρο 200 ευρώ Αξεσουάρ

Με μεικτή κατανάλωση 5λτ/100χλμ

Η μεσαία Hyper naked Yamaha MT-07, εμφανίζεται με νέα καλούδια στον εξοπλισμό της συμπληρώνοντας ότι έλειπε από τα προηγούμενα μοντέλα. Το μοναδικό στοιχείο που μένει αναλλοίωτο είναι ο πλέον αξιόπιστος δικύλινδρος, υγρόψυκτος, τετράχρονος, τετραβάλβιδος με δύο εκκεντροφόρους, Crossplane κινητήρας Euro5 προδιαγραφών των 689κ.εκ αποδίδοντας 73,4 ίππους στις 8.750 στροφές ανά λεπτό και με ροπή που ανέρχεται στα 67Nm στις 6.500σ.α.λ., τροφοδοτούμενος με ηλεκτρονικό ψεκασμό και σχέση συμπίεσης 11,5:1, είναι εδώ για να προσφέρει ατελείωτες δόσεις χαράς. Με μεικτή κατανάλωση η οποία θα κυμανθεί στα 5λτ/100 χιλιόμετρα , το ρεζερβουάρ των 14 λίτρων θα αγγίξει μία αυτονομία της τάξεως των 290 χιλιομέτρων. Ο στρόφαλος των 270ο μοιρών έχει «τρελές» διαθέσεις, εξασφαλίζοντας γραμμική απόδοση σε όλο το φάσμα των στροφών. Όταν έρθει η ώρα να δούμε πως τα πάει στα νούμερα των μετρήσεων, μας έδειξε ότι τα 0-50χλμ/ώρα, τα διανύει σε  1,75 δευτερολέπτα, τα 0-100 σε 4,0 δευτερόλεπτα και οι ρεπρίζ από τα 60χλμ/ώρα έως τα 120 χιλιόμετρα ανά ώρα, έρχονται σε 4,6 δευτερόλεπτα. Το 6-τάχυτο κιβώτιο έχει μικρά κενά δίνοντας ανάλαφρη αίσθηση σε κάθε αλλαγή προσφέροντας πολύ καλό έλεγχο στα ανεβοκατεβάσματα των σχέσεων.
 

Φρένα πανικού από τα 100 στα 0 σε 44,2 μέτρα

Η βάση σε μία μοτοσικλέτα είναι πάντα το πλαίσιο, μιας και κουβαλάει στις πλάτες του όλα τα καλά και τα «κακά» επί του συνόλου της, για αυτό και η MT-07 είναι εξοπλισμένη με το γνωστό ατσάλινο μέτριας ακαμψίας, σωληνωτό πλαίσιο τύπου διαμάντι, που φοράει όλη η σειρά με τον CP2 κινητήρα.  Οι νέες αναβαθμισμένες αναρτήσεις, ουσιαστικά έχουν αναθεωρήσει τις ρυθμίσεις της προφόρτισης ελατηρίου και απόσβεσης επαναφοράς του εμπρός τηλεσκοπικού πιρουνιού των 41 χιλιοστών και με διαδρομή 130 χιλιοστά, οι οποίες βρίσκονται στη δεξιά μπουκάλα. Πίσω συναντάμε μία ανάρτηση με μοχλικό διαδρομής 142 χιλιοστών, που φέρει προφόρτιση ελατηρίου. Υπεύθυνες για το αποτελεσματικό φρενάρισμα, είναι οι 2 νέες μπροστινές δισκόπλακες των 298 χιλιοστών έναντι των 282χλστ που φορούσε και πίσω μια δισκόπλακα των 245 χιλιοστών. Η MT-07 φοράει τροχούς των 17 ιντσών με 10-ακτίνες από χυτό αλουμίνιο, ειδικά επεξεργασμένες για τέτοιου είδους μοτοσικλέτες, καταφέρνοντας να διατηρήσει χαμηλά το συνολικό της βάρος, το οποίο ανέρχεται στα 184 κιλά, πλήρες υγρών. Το παιχνίδι γίνεται ξεκάθαρο στον τομέα των διαστάσεων ελαστικών, με 120/70 μπροστά και 180/55 πίσω, δείχνει αμέσως σε τι τερέν προσανατολίζεται να κινηθεί. Μία μοτοσικλέτα που έχει έντονες διαθέσεις σε γρήγορες μετακινήσεις, μας  προδιαθέτει να μετρήσουμε πόσο άμεσα θα σταματήσουμε από τα 100 στα 0 χιλιόμετρα, φέρνοντας το αποτέλεσμα των 44,2  μέτρων. Χωρίς να χρειάζεται κάτι παραπάνω από τις σύγχρονες ηλεκτρονικές παρεμβάσεις, είναι εξοπλισμένη με το μοναδικό σύστημα ασφαλείας αντιμπλοκαρίσματος των τροχών ABS.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Νέα έγχρωμη TFT οθόνη 5 ιντσών

Θεωρείται από τις πιο κύριες και βασικές αλλαγές που έγιναν στην ανανεωμένη MT-07, ο λόγος γίνεται για την έγχρωμη TFT οθόνη των 5 ιντσών. Βαριέσαι εύκολα και θέλεις να βλέπεις κάποιες φορές άλλο background; Και που είναι το πρόβλημα; Πουθενά, μιας και διαθέτει δύο Interface, δίνοντάς μας την επιλογή να επιλέξουμε εμείς όποτε θελήσουμε αν θα το έχουμε στο Touring απεικονίζοντας ψηφιακά αναλογικό στροφόμετρο ή στο Street με πιο μοντέρνες πινελιές ενδείξεων και η μορφή του στροφόμετρου να είναι ως μπάρα. Τοποθετημένη με τη κατάλληλη γωνία κλίσης προς το μέρος του αναβάτη θα προσφέρει ευχάριστε ματιές στις πληροφορίες που προσφέρει, αποικωνίζοντας τι σχέση έχουμε στο κιβώτιο ταχυτήτων, το ρολόι, εξωτερικής θερμοκρασίας, στάθμης καυσίμου, θερμοκρασίας κινητήρα, ταχύμετρο, στροφόμετρο, μέση κατανάλωση και στιγμιαία. “Must” αποτελεί πλέον η λειτουργία που παρέχεται μέσω της εφαρμογής My Ride να συνδέεται με το Smartphone και να μας δίνει τη δυνατότητα λήψης ειδοποιήσεων για email, μηνύματα και κλήσεις, αλλά και διάφορων άλλων ενδείξεων που αφορούν λειτουργικές καταστάσεις της μοτοσικλέτας. Βέβαια, για να πλοηγηθούμε μέσα στο μενού χρειαζόμαστε ένα χρηστικό χειριστήριο, όπου εδώ συναντάμε μια ροδέλα στα δεξιά του τιμονιού.

Δίνοντας έμφαση σε χρηστικές μετακινήσεις

Μια μοτοσικλέτα που είναι φτιαγμένη για καθημερινές μετακινήσεις μέχρι και για μακρινά ταξίδια. Για να αυξηθούν όμως οι πτυχές των ταξιδιάρικων «ψυχών», χρειάζεται μια μικρή παραχώρηση ως προς τον τομέα της άνεσης, λόγω έλλειψης μεγάλων πλαστικών επιφανειών. Βέβαια, υπάρχουν σημαντικά αεροδυναμικά βοηθήματα προκειμένου να κάνουν λίγο πιο ευχάριστο το ταξίδι, αποβάλλοντας όσο το δυνατόν καλύτερα τον αέρα από τα πόδια μας. Μπορεί στο ταξίδι να μην τα καταφέρνει τόσο καλά από πλευρά άνεσης, αλλά στον τομέα της οδηγικής ευχαρίστησης σε αποζημιώνει και με το παραπάνω, καθώς ο μικρός όγκος της συντελεί σε διηθήσεις δίχως δισταγμούς. Μην ξεχάσουμε να τονίσουμε πόσο ευχάριστη μπορεί να γίνει η οδήγηση στα επαρχιακά κομμάτια και τους ζεστούς μήνες να λειτουργήσει θετικά η περίσσια εισροή του αέρα. Οι διαστάσεις που συντελούν σε όλο αυτό είναι στα 2.085 χιλιοστά το μήκος της, στα 780χλστ το πλάτος, στα 1.105χλστ το ύψος της και στα 1.400 χιλιοστά το μεταξόνιο. Τέλος, τα 805 χιλιοστά που είναι το ύψος της σέλας, την καθιστά προσεγγίσιμη στο να πατάμε καλά κάτω στο έδαφος, από ένα μεγάλο μέρος αναβατών και με σύμμαχο την ελάχιστη απόσταση από το έδαφος που είναι στα 140χλστ, θα βοηθήσει να περνάει τις κακοτεχνίες των δρόμων χωρίς να βρίσκει το κάτω μέρος της.

Η τιμή της ξεκινάει από τα 7.690,00 ευρώ.