Πλαίσιο-αναρτήσεις-φρένα

Το πιρούνι, όπως και τα αμορτισέρ πίσω, είναι καλορυθμισμένα για την εξασφάλιση της μέγιστης δυνατής άνεσης. Πολύ καλές εντυπώσεις μας άφησαν τα φρένα.

Το πιρούνι, όπως και τα αμορτισέρ πίσω, είναι καλορυθμισμένα για την εξασφάλιση της μέγιστης δυνατής άνεσης. Πολύ καλές εντυπώσεις μας άφησαν τα φρένα.

To NMAX του 2021 φέρει ένα ανασχεδιασμένο πλαίσιο, το οποίο στοχεύει σε βελτίωση της ευελιξίας και καλύτερη συγκέντρωση βάρους. Η τοποθέτηση του ρεζερβουάρ στο κέντρο του scooter είναι μέρος αυτής της σχεδίασης. Οι αναρτήσεις και τα φρένα χρησιμοποιούν δοκιμασμένες λύσεις: Οι πρώτες, αποτελούνται από ένα τηλεσκοπικό πιρούνι στο εμπρός μέρος και 2 αμορτισέρ στο πίσω μέρος. 


Φρένα: Απόλυτη αίσθηση ασφάλειας

Στα φρένα, 2 δίσκοι 230 χιλιοστών χρησιμοποιούνται εμπρός και πίσω, συνεργαζόμενοι με δαγκάνες ενός εμβόλου. Το ABS του μοντέλου είναι δύο καναλιών. Στην πράξη, το σύστημα αποδείχθηκε ικανότατο και με το παραπάνω για τις ανάγκες επιβράδυνσης του NMAX, ακινητοποιώντας το από τα 80 χλμ/ώρα σε 30,5 μέτρα.
 

Σελίδα 1Yamaha NMAX 125 2021 - Test (+video)
Σελίδα 2Εμφάνιση-ποιότητα
Σελίδα 3Ανεση-εργονομία
Σελίδα 4Κινητήρας
Σελίδα 5Πλαίσιο-αναρτήσεις-φρένα
Σελίδα 6Οδηγώντας
Σελίδα 7H άποψη μας