Yamaha R7: Ο ροπάτος CP2 κινητήρας σε Super Sport διαθέσεις
- Ο Crossplane αποδίδει από χαμηλά με ροπή 67Nm.
- Ακτινικές Brembo δαγκάνες & 100-0 σε 45,8 μέτρα.
- LCD οθόνη θυμίζοντας από R1.
- Ελαφρύ όπως ένα 600 με κάτω από 10.000 ευρώ.
YAMAHA: NΜΑΧ με δώρο 200 ευρώ Αξεσουάρ
Ο Crossplane αποδίδει από χαμηλά με ροπή 67Nm
Η νέα «Σπαρτιάτικη» Yamaha R7, έρχεται ως γνήσια Supersport μοτοσικλέτα να σε βάλει σε ροπάτες διαθέσεις. Σε κάθε άνοιγμα του γκαζιού, ο δικύλινδρος, υγρόψυκτος, τετράχρονος, τετραβάλβιδος με δύο εκκεντροφόρους, Crossplane κινητήρας των 689κ.εκ αποδίδοντας 73,4 ίππους στις 8.750 στροφές ανά λεπτό και με ροπή που ανέρχεται στα 67Nm στις 6.500σ.α.λ., τροφοδοτούμενος με ηλεκτρονικό ψεκασμό και σχέση συμπίεσης 11,5:1, είναι εδώ για να προσφέρει μοναδικά συναισθήματα. Με μεικτή κατανάλωση η οποία θα κυμανθεί στα 6λτ/100 χιλιόμετρα και 4,6λτ/100χλμ σε κατάσταση ταξιδίου, το ρεζερβουάρ των 13 λίτρων θα αγγίξει μία αυτονομία της τάξεως των 220 χιλιομέτρων έως 280 χιλιόμετρα (αναλόγως τον δεξί καρπό) με ένα γέμισμα. Ο στρόφαλος των 270ο μοιρών έχει «τρελές» διαθέσεις, εξασφαλίζοντας γραμμική απόδοση σε όλο το φάσμα των στροφών. Όταν έρθει η ώρα να κοιτάξουμε τα χρονόμετρα, η ώρα που θα κάνει τα 0 - 100χλμ/ώρα, είναι σε 3,8 δευτερολέπτα και ρεπρίζ από τα 60χλμ/ώρα έως τα 120 χιλιόμετρα ανά ώρα, σε 4,6 δευτερόλεπτα. Το 6-τάχυτο κιβώτιο έχει μικρά κενά δίνοντας ανάλαφρη αίσθηση σε κάθε αλλαγή, καθώς σε αυτό συμβάλει και ο συμπλέκτης περιορισμένης ολίσθησης (Assist & Slipper) αποτρέποντας ενδεχόμενες αναπηδήσεις του πίσω τροχού σε απότομα κατεβάσματα.
Ακτινικές Brembo δαγκάνες & 100-0 σε 45,8 μέτρα
Το σωληνωτό πλαίσιο προερχόμενο από το MT-07, φέρει ενισχύσεις σε σημαντικά σημεία βελτιώνοντας, την ακαμψία του συνόλου της. Η γωνία κάστερ και το μεταξόνιο έχουν μειωθεί κατά 1ο και 5 χιλιοστά αντίστοιχα, επιτυγχάνοντας πιο κοφτερή γεωμετρία. Ο συνδυασμός αναρτήσεων και φρένων κινείται σε σίγουρα μονοπάτια, με ακτινικές τετραπίστονες δαγκάνες και ακτινική τρόμπα της Brembo μπροστά, ενώ πίσω συναντάμε μία μονοπίστονη της Nisin. Στον τομέα των αναρτήσεων, έχει τοποθετηθεί μπροστά ένα ανάποδο πιρούνι της KYB, διαμέτρου 41 χιλιοστών και με διαδρομή 130 χιλιοστά πλήρως ρυθμιζόμενο, σε προφόρτιση ελατήριου, απόσβεση επαναφοράς και συμπίεσης. Η οριζόντια διάταξη που είναι τοποθετημένο το πίσω ρυθμιζόμενο αμορτισέρ (σε Α.Ε και Σ.Ε) με μοχλικό, διαδρομής 130 χιλιοστών, επιτυγχάνει καλύτερη συγκέντρωση μάζας, διατηρώντας τις διαστάσεις του πλαισίου σε μικρότερα επίπεδα. Υπεύθυνες για το αποτελεσματικό φρενάρισμα, είναι οι 2 μπροστινές δισκόπλακες των 298 χιλιοστών και πίσω η μία δισκόπλακα των 245 χιλιοστών. Η R7 φοράει τροχούς των 17 ιντσών με 10-ακτίνες από χυτό αλουμίνιο, ειδικά επεξεργασμένες για τέτοιου είδους μοτοσικλέτες, μειώνοντας δραστικά το συνολικό βάρος της Yamaha στα 188 κιλά, πλήρες υγρών. Καθαρές Supersport είναι οι διαστάσεις των ελαστικών, με 120/70 μπροστά και 180/55 πίσω. Μία μοτοσικλέτα που έχει έντονα τα γονίδια της πίστας, μας προδιαθέτει να μετρήσουμε πόσο άμεσα θα σταματήσουμε από τα 100 στα 0 χιλιόμετρα, φέρνοντας το αποτέλεσμα των 45,8 μέτρων. Χωρίς να χρειάζεται κάτι παραπάνω από τις σύγχρονες ηλεκτρονικές παρεμβάσεις, είναι εξοπλισμένη με το μοναδικό σύστημα ασφαλείας αντιμπλοκαρίσματος των τροχών ABS.
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »
LCD οθόνη θυμίζοντας από R1
Ωραίες είναι οι σύγχρονες TFT οθόνες με τις πολλαπλές απεικονίσεις, αλλά άραγε, πόσο χρήσιμες είναι σε μία μοτοσικλέτα σαν τη R7; Το πάνελ οργάνων έχει τα απολύτως απαραίτητα, πάνω σε μία LCD οθόνη οπίσθιου φωτισμού σε μαύρο χρώμα με λευκά γραφικά. Οι ενδείξεις που θα συναντήσουμε είναι η θερμοκρασία κινητήρα, στάθμη καυσίμου, μέση κατανάλωση βενζίνης, ρολόι, στροφόμετρο, ταχύμετρο, επιλεγμένης σχέσης κιβωτίου ταχύτητας, ολικός - μερικός χιλιομετρητής και Shift light για να γίνει η αλλαγή της ταχύτητας στο καλύτερο όριο στροφών, ώστε να μην «κρεμάσει» ο κινητήρας μειώνοντας χρόνο απόδοσης. Τις πληροφορίες αυτές μπορούμε να τις δούμε μέσω των χειριστηρίων που υπάρχουν στο αριστερό γκρίπ. Επίσης, η δυνατότητα να επιλέξεις πόσο έντονος θα είναι ο φωτισμός της, είναι στα συν, μιας και ρυθμίζεται σε βαθμίδες για να έρθει στο επιθυμητό επίπεδο. Για γρήγορα γυρολόγια μέσα σε πίστα, μπορεί να τοποθετηθεί Quick shifter ως έξτρα εξοπλισμός και να δούμε μέσω της εφαρμογής MyRide διάφορα στοιχεία κατά την οδήγηση, όπως είναι η μέγιστη ταχύτητα, η επιτάχυνση και η γωνία κλίσης.
Ελαφρύ όπως ένα 600κ.εκ & κάτω από 10.000 ευρώ
Η χαμηλή τιμή που είναι κάτω από 10.000 ευρώ δελεάζει τον νεοεισερχόμενο αναβάτη που θέλει να εισέλθει στον κόσμο της σπορ οδήγησης, με clip-on κάτω από την τιμονόπλακα και με βάρος που οριακά αγγίζουν τα 190 κιλά. Παρότι ότι δεν συνοδεύεται από κάποιο πλαίσιο προηγμένης τεχνολογίας και σχήματος, θα προσφέρει την σχετική ακαμψία δίνοντας αίσθηση και αποτελεσματικότητα μέσα σε πίστα αλλά και σε γρήγορες διαδρομές εκτός πόλης. Θα αποτελέσει ένα σχολείο για τους λιγότερο έμπειρους αναβάτες και μια οδηγική ευχαρίστηση για τους πιο έμπειρους, καθώς εισέρχεται με φόρα μέσα στα Apex της κάθε διαδρομής και βγαίνει με το χαμόγελο να ζωγραφίζεται ακόμη και «έξω» από το κράνος. Ο LED προβολέας βρίσκεται μέσα στον κεντρικό αεραγωγό, τα φώτα θέσης κλέβουν την παράσταση και το πίσω LED φανάρι περιβάλλεται από αεροδυναμικά φτερά όπως στη R1. Το μαζεμένο τελικό εξάτμισης έχει μπει δεξιά, χαμηλά και δίπλα στο αλουμινένιο ψαλίδι βοηθώντας να κρατηθεί η συγκέντρωση μάζας σε καλά επίπεδα, όπου ταυτόχρονα αναδεικνύει και το πίσω μέρος της μοτοσικλέτας.
Η τιμή ξεκινάει από τα 9.890,00 ευρώ.