Ο γνωστός από την προηγούμενη γενιά Blue Core κινητήρας των 292 κυβικών συνεχίζει να προσφέρει τις υπηρεσίες του στο ανανεωμένο XMAX 300 αποδίδοντας 27,6 ίππους στις 7.250 σ.α.λ και 2,95 χλγμ. ροπής στις 5.750 σ.α.λ. Η τροφοδοσία του γίνεται φυσικά με ηλεκτρονικό ψεκασμό και κατά τη διάρκεια της δοκιμής η κατανάλωση δεν ξεπέρασε τα 3,6 λίτρα ανά 100 χιλιόμετρα. Το σύστημα ελέγχου της πρόσφυσης προσθέτει ένα έξτρα επίπεδο ασφάλειας σε ολισθηρούς δρόμους, ενώ μπορεί να απενεργοποιηθεί.
Aύξησε την ισχύ του Yamaha X-MAX 300 με φίλτρο αέρα DNA, το πρώτο ελληνικό προϊόν που χρησιμοποιήθηκε σε μαζική παραγωγή μοτοσυκλέτας
Σε επίπεδο δομικών στοιχείων και περιφερειακών δεν έχουμε αλλαγές, καθώς το ατσάλινο σωληνωτό πλαίσιο είχε κατασκευαστεί εξ αρχής με γνώμονα την ακαμψία, τη σπορ συμπεριφορά και το χαμηλό βάρος, το οποίο δεν ξεπερνά τα 183 κιλά με γεμάτο το ρεζερβουάρ των 13,2 λίτρων. Συνεργάζεται με τηλεσκοπικό πιρούνι το οποίο εδράζεται σε δυο τιμονόπλακες, όπως συμβαίνει στις μοτοσυκλέτες και διπλά αμορτισέρ με ρύθμιση της προφόρτισης ελατηρίου.
Στον τομέα των φρένων έχουμε έναν δίσκο 267 χιλιοστών εμπρός με διπίστονη δαγκάνα και έναν 245 πίσω, που επιβλέπονται από δικάναλο ABS. Οι τροχοί των 15 και 14 ιντσών φορούν ελαστικά Michelin City Grip 2 διαστάσεων 120/70-15 και 140/70-14 εμπρός και πίσω αντίστοιχα.