Η θέση οδήγησης συνεχίζει να τοποθετεί τον αναβάτη πάνω και όχι μέσα στο scooter, συμβάλλοντας στη σπορ αίσθηση, χωρίς όμως να υστερεί στον τομέα της άνεσης που είναι βασικός για ένα καθημερινό μέσο μεταφοράς. Το τιμόνι ρυθμίζεται σε δύο θέσεις, κάτι που δεν συνηθίζεται σε scooter ενώ, παρότι το ύψος της ευρύχωρης και πολύ ποιοτικής σέλας παρέμεινε στα 795χιλ από το έδαφος, το σχήμα της έγινε ελαφρώς στενότερο στο εμπρός μέρος, δημιουργώντας περισσότερο κενό ανάμεσα στα πόδια του αναβάτη, που πλέον πατούν λίγο πιο εύκολα στο έδαφος. Το αφρώδες της χωρίς να είναι το μαλακότερο της κατηγορίας είναι αρκετό για να παραμένεις ξεκούραστος σε συνεχόμενη οδήγηση, ειδικά όταν απλώνεις τα πόδια σου στο κεκλιμένο πάτωμα. Παρότι όμως η σέλα έγινε στενότερη, ο αποθηκευτικός χώρος παρέμεινε αναλλοίωτος, επιτρέποντάς σου να τοποθετήσεις 2 Full Face κράνη ή άλλα αντικείμενα, αφού τα 43,7 λίτρα φτάνουν και περισσεύουν, με τα ντουλαπάκια στην ποδιά (το αριστερό κλειδώνει και διαθέτει παροχή ρεύματος) να προσφέρουν επιπλέον χώρο, έχοντας αποδείξει την χρησιμότητά τους. Το ίδιο ισχύει για το σύστημα keyless που είχαμε γνωρίσει στην προηγούμενη γενιά αλλά και για τη ρυθμιζόμενη ζελατίνα που ρυθμίζεται (με εργαλεία) σε δύο θέσεις με εύρος 50χιλ.
Αυτό που για πρώτη φορά αντικρίζουμε σε XMAX είναι η TFT οθόνη 4,2΄΄ με την οποία εξοπλίζεται μόνο η έκδοση TechMax. Πάνω από αυτήν βρίσκεται μια μικρότερη LCD 3,2΄΄ για τις βασικές πληροφορίες, όμως περνά σε δεύτερη μοίρα, μιας και το μάτι σου θα κατέβει κατευθείαν πιο χαμηλά. Εκτός από το αισθητικό κομμάτι που αναμφίβολα εκσυγχρονίζεται με την προσθήκη μιας TFT οθόνης, μεγάλο βάρος δόθηκε και στον τομέα της συνδεσιμότητας. Μέσω Bluetooth και της δωρεάν εφαρμογής MyRide μπορείς να συνδέσεις το smarthone με το XMAX για να διαχειριστείς κλήσεις, μουσική και μηνύματα, ενώ επίσης δωρεάν είναι και η εφαρμογή StreetCross της Garmin με την οποία βλέπεις τον χάρτη και λαμβάνεις τις οδηγίες από το GPS κατευθείαν στην οθόνη του scooter, χωρίς να αποσπάται η προσοχή σου. Μπορείς επίσης να έχεις πρόσβαση σε πληροφορίες για την κίνηση, την υπολειπόμενη απόσταση, τον εκτιμώμενο χρόνο άφιξης κ.ά, με την περιήγηση να γίνεται από τους διακόπτες στο τιμόνι. Φυσικά η έκδοση TechMax εξοπλίζεται και με τα υπόλοιπα γνωστά καλούδια όπως η επένδυση δερματίνης με τις χρυσές ραφές στη σέλα και στα ντουλαπάκια της ποδιάς, τα αλουμινένια μαρσπιέ, οι αλουμινένιοι βραχίονες των καθρεπτών, τα διαφορετικά γκριπ και φυσικά τα λογότυπα που σου θυμίζουν ότι υπάρχουν premium scooter και στη μεσαία κατηγορία.