Οδηγώντας
Οδηγώντας
Οδηγώντας
Οδηγώντας
Οδηγώντας
  • Οδηγώντας
  • Οδηγώντας
  • Οδηγώντας
  • Οδηγώντας
  • Οδηγώντας

Οδηγώντας

Το οδηγικό κομμάτι της παρουσίασης περιελάμβανε μια διαδρομή 165 χιλιομέτρων και ξεκίνησε από το κέντρο του Μιλάνου, καθώς εκεί το XMAX βρίσκεται στο φυσικό του περιβάλλον. Όπως και στην προηγούμενη γενιά, οι μαζεμένες διαστάσεις και η ευελιξία του παίζουν βασικό ρόλο σε αυτό, το ίδιο όμως ισχύει και για τον κινητήρα. Με στρωτή λειτουργία χωρίς ίχνος κραδασμών και χωρίς περίεργους θορύβους σου επιτρέπει να απολαμβάνεις τη βόλτα σου, είτε κινείσαι σε πολύ αργούς ρυθμούς στα στενά της πόλης, είτε φεύγεις με τέρμα γκάζι από κάθε φανάρι. Το XMAX είναι ένα από τα γρηγορότερα 300άρια και αυτό σημαίνει ότι έχει αρκετή δύναμη όχι μόνο για το αστικό περιβάλλον, αλλά και για τον αυτοκινητόδρομο, εκεί όπου κρατά με περίσσια άνεση ταχύτητες κοντά στα 120+χλμ/ώρα.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »




Και καθώς το πρόγραμμα είχε κατεύθυνση προς την πανέμορφη λίμνη Como είχαμε την ευκαιρία να απολαύσουμε την GT πλευρά του χαρακτήρα του και την ποιότητα κύλισης που υπερβαίνει τα δεδομένα της μεσαίας κατηγορίας. Απλώνεις τα πόδια σου στο κεκλιμένο πάτωμα, έχοντας επαρκή κάλυψη από τον αέρα (θα θέλαμε η ζελατίνα να ρυθμίζεται ηλεκτρικά) και γνωρίζοντας ακριβώς το σημείο που βρίσκεσαι ανά πάσα στιγμή, ακόμη και αν βρίσκεσαι εκεί για πρώτη φορά. Μια ματιά στην TFT οθόνη αρκεί για να δεις κάθε λεπτομέρεια πάνω στον χάρτη, δεν ισχύει όμως το ίδιο και για την μικρότερη LCD που μπορεί να είναι δυσανάγνωστη όταν έχεις τον ήλιο πίσω σου.



Οι αναρτήσεις αποσβένουν ικανοποιητικά τις ανωμαλίες του οδοστρώματος και το μεγάλο πιρούνι τύπου μοτοσυκλέτας δικαιολογεί τον λόγο ύπαρξής του, κερδίζοντας τις εντυπώσεις όταν βρεθείς σε δρόμο με στροφές. Και στους δρόμους της Ιταλίας ευτυχώς είχε πολλές… Δεν έχει σημασία σε πόσο κλειστά ή ανοικτά κομμάτια οδηγούσαμε. Το XMAX ακολουθεί τις σπορ ορέξεις σου, εμπνέοντας εμπιστοσύνη για να ψάξεις τα όριά του χωρίς να ανησυχείς, ακόμη και όταν ακούς το σταντ να ξύνει την άσφαλτο. Όταν χρειαστείς τα φρένα θα παρατηρήσεις ότι το ABS επεμβαίνει μόνο όταν είναι απαραίτητο, ενώ η βελτίωση στο αρχικό δάγκωμα του εμπρός φρένου αν και διακριτική ήταν παραπάνω από καλοδεχούμενη ώστε το XMAX να είναι και πάλι ένα από τα πιο ολοκληρωμένα σύνολα της κατηγορίας.

Σελίδα 1Yamaha XMAX 300 Tech Max - Οδηγούμε στην Ιταλία
Σελίδα 2Εμφάνιση - Ποιότητα κατασκευής
Σελίδα 3Aνεση – Εργονομία
Σελίδα 4Κινητήρας - Αναρτήσεις - Φρένα
Σελίδα 5Οδηγώντας
Σελίδα 6Η άποψή μας
Σελίδα 7Τεχνικά χαρακτηριστικά

YAMAHA: Tenere 700 με 700E δώρο Αξεσουάρ