Κινητήρας - Αναρτήσεις - Φρένα
Κινητήρας - Αναρτήσεις - Φρένα
Κινητήρας - Αναρτήσεις - Φρένα
  • Κινητήρας - Αναρτήσεις - Φρένα
  • Κινητήρας - Αναρτήσεις - Φρένα
  • Κινητήρας - Αναρτήσεις - Φρένα

Κινητήρας - Αναρτήσεις - Φρένα

Γνωστός από την προηγούμενη γενιά και αναμφίβολα ένας από τους κορυφαίους της κατηγορίας, ο Blue Core κινητήρας 292 κυβικών, συνεχίζει να προσφέρει τις υπηρεσίες του και στο νέο XMAX, καλύπτοντας τις προδιαγραφές Euro 5 και αποδίδοντας 27,6 ίππους στις 7.250 σ.α.λ με 2,95χλγμ ροπής στις 5.750 σ.α.λ. Όπως είναι φυσικό οι επιδόσεις παραμένουν στα ίδια επίπεδα, με τη μέση κατανάλωση να κυμαίνεται κοντά στα 3,5 λτ. / 100χλμ, ενώ η ύπαρξη του traction control σου επιτρέπει να ανοίγεις το γκάζι άφοβα ακόμη και υπό βροχή.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »





Χωρίς αλλαγές παρέμειναν και τα δομικά μέρη του μοντέλου μιας και έχουν αποδείξει την αξία τους, συμβάλλοντας στη σπορ συμπεριφορά του scooter. Tο σωληνωτό πλαίσιο συνδυάζεται με πιρούνι τύπου μοτοσυκλέτας (με δύο πλάκες) και δύο αμορτισέρ στο πίσω μέρος (ρυθμίζονται ως προς την προφόρτιση του ελατηρίου), με το συνολικό βάρος με πλήρη υγρά να ανέρχεται στα 183 κιλά. Οι τροχοί των 15ΆΆ και 14ΆΆ εμπρός και πίσω αντίστοιχα ντύνονται με τα ελαστικά City Grip 2 της Michelin, ενώ το φρενάρισμα αναλαμβάνουν ένας δίσκος 267 χιλ. μπροστά και ένας 245 χιλ. πίσω που συνεργάζονται με σύστημα ABS. Στο σύστημα φρένων συναντάμε και τη μοναδική αλλαγή που έχει να κάνει με τις διαστάσεις της δεξιάς μανέτας, η οποία μεγάλωσε δημιουργώντας ουσιαστικά μεγαλύτερο μοχλό. Ο σκοπός είναι να έχεις δυνατότερο αρχικό δάγκωμα από το μπροστινό φρένο, χωρίς όμως να ασκείς επιπλέον δύναμη.

Σελίδα 1Yamaha XMAX 300 Tech Max - Οδηγούμε στην Ιταλία
Σελίδα 2Εμφάνιση - Ποιότητα κατασκευής
Σελίδα 3Aνεση – Εργονομία
Σελίδα 4Κινητήρας - Αναρτήσεις - Φρένα
Σελίδα 5Οδηγώντας
Σελίδα 6Η άποψή μας
Σελίδα 7Τεχνικά χαρακτηριστικά