LIVE: κίνηση στους δρόμους

H γύμνια εξυπηρετεί καλά τον εντυπωσιασμό με τον κομπρέσορα σε κοινή θέα

Οι κόκκινες κεφαλές είναι το χαρακτηριστικό που αποκαλύπτει πως εδώ έχουμε τον V4 της R έκδοσης

Την κοιτάς και αρχίζεις να μετράς αν αντέχει ο σβέρκος σου

Με τον θηριώδη υπερσυμπιεστή, το Ohlins να καραδοκεί και την cafe racer ουρά το θέαμα είναι σχεδόν ακατάλληλο δι ανηλίκους

Η βασική έκδοση MST με τον εξοπλισμό δρόμου της. Η μεταμόρφωση ως τη γυμνή υπερτροφοδοτούμενη μοιάζει με μαγική εικόνα

Υπερτροφοδοτούμενη Motus MSTR

Λες και δεν ήταν αρκετοί οι 180 ίπποι στο νέο αμερικάνικο sport tourer, η Motus αποφάσισε να δοκιμάσει την τύχη της και με μια υπερτροφοδοτούμενη έκδοση του V4 κινητήρα της. Ιδού η γυμνή MSTR των 230 ίππων.

 

Η νέα Αμερικάνικη sport touring μοτοσυκλέτα, η Motus διαθέτει στη γκάμα της έναν κινητήρα V4 1645 κ.εκ., τον επονομαζόμενο "Baby Block". Με βάση αυτή τη μονάδα ισχύος η εταιρεία φτιάχνει δύο διαφορετικές εκδόσεις της sport touring μοτοσυκλέτας της, τις MST και MSTR. Αν και από δύναμη ουδεμία πάει πίσω, με την κορυφαία MSTR να σκαρφαλώνει στους 180 ίππους, οι μηχανικοί της Motus ήθελαν να δουν πόσο παραπέρα θα μπορούσε να πάει το δημιούργημά τους.

Καλωσορίστε την υπερτροφοδοτούμενη MSTR. Όχι, δυστυχώς δεν είναι μοντέλο παραγωγής, είναι μόνο ένα μουλάρι δοκιμών που φιλοδοξεί να ντουμπλάρει ως εκθεσιακό πρωτότυπο αλλά και προωθητικό εργαλείο. Πάνω από όλα ωστόσο για τους μηχανικούς της εταιρείας είναι ένα εργαλείο. Η αιτία βρίσκεται στο ενδιαφέρον που υπάρχει στις ΗΠΑ από πελάτες μόνο για τον κινητήρα προκειμένου να τον χρησιμοποιήσουν σε διαφόρων ειδών κατασκευές. Προς αυτό το πελατολόγιο λοιπόν η Motus απευθύνει την έκδοση αυτή με τον κομπρέσορα, μαθαίνοντας ταυτόχρονα η ίδια πώς να ρυθμίζει τα ηλεκτρονικά του.

Η συγκεκριμένη μοτοσικλέτα φτιάχτηκε σχετικά απλά μέσα σε διάστημα τεσσάρων ημερών. Σε μια στάνταρ Motus MSTR αφαιρέθηκαν όλα τα πλαστικά, μπήκε ένα στρογγυλό φανάρι μπροστά και στη συνέχεια προστέθηκε ένας κομπρέσορας. Οι υπόλοιπες αλλαγές αφορούν σε πιστόνια χαμηλότερης συμπίεσης, μια νέα εξάτμιση και φυσικά το σημείο ενδιαφέροντος, η ECU με τις κατάλληλες χαρτογραφήσεις. Το αποτέλεσμα έδειξε 230 ίππους, εύκολα και αξιόπιστα αν πιστέψουμε τη Motus.

Στη συνέχεια το πρωτότυπο ταξίδεψε ως το Τέξας και την έκθεση Handbuilt Motorcycle Show στο Όστιν, όπου και μαγνήτισε τα βλέμματα του κοινού και αναμφίβολα προκάλεσε άφθονο ενδιαφέρον. Προς το παρόν δεν βρήκαμε κάποιο σχετικό βίντεο για να απολαύσουμε τον ήχο της υπερτροφοδοτούμενης MSTR, αλλά πού θα πάει, από έκθεση σε έκθεση που την τρέχουν αργά ή γρήγορα κάποιος καλός άνθρωπος από την απέναντι όχθη του Ατλαντικού θα το κοινοποιήσει να δουν λίγη χαρά τα αυτάκια μας.

 

?????? - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ