Zontes 703RR: τρικύλινδρος τσαμπουκάς

Zontes 703RR: τρικύλινδρος τσαμπουκάς
6 Φωτογραφίες »

Νέος τρικύλινδρος κινητήρας 699cc με 95 ίππους και ram air
Ελαφρύ πλαίσιο 12 κιλών για μέγιστη ευελιξία
Πλήρως ρυθμιζόμενες αναρτήσεις
Θερμαινόμενα γκριπ σε supersport;

Νέος τρικύλινδρος κινητήρας 699cc με 95 ίππους και ram air

«Τα όνειρα δεν σταματούν». Έτσι λέει η Zontes και εξοπλίζει την 703RR με έναν εντυπωσιακό τρικύλινδρο κινητήρα 699cc, ο οποίος αποδίδει 95 ίππους στις 11.200 σαλ και 74,5 Nm ροπής στις 8.500 σαλ. Αυτός ο κινητήρας, με διάταξη στροφάλου στις 120º (για ιδανική κατανομή ισχύος και σε υψηλές και σε χαμηλές στροφές), προσφέρει εξαιρετική αίσθηση σπορ απόδοσης και χαρακτηριστικό ήχο (ενώ την ίδια στιγμή επιτρέπει και τον περιορισμό της μοτοσυκλέτας για το κατόχους διπλώματος A2). Επιπλέον, διαθέτει σύγχρονα τεχνολογικά χαρακτηριστικά όπως σύστημα γρήγορης αλλαγής ταχυτήτων (quickshifter δύο κατευθύνσεων), μονόδρομο συμπλέκτη και εισαγωγή Ram Air, που μεγιστοποιούν την απόδοση και υπόσχονται εντονότερη οδηγική εμπειρία.

Ελαφρύ πλαίσιο 12 κιλών για μέγιστη ευελιξία

To πλαίσιο της Zontes 703RR είναι αλουμινένιο και αποτελείται από δύο δοκούς, ενώ ζυγίζει μόλις 12 κιλά. Συνδυάζεται με το αφαιρούμενο υποπλαίσιο των 2,5 κιλών, δίνοντας έμφαση στην ευελιξία και την ανθεκτικότητα. Σχεδιαστικά η μοτοσυκλέτα φαίνεται αθλητική και επιθετική, έτοιμη να χωθεί στην πίστα, θα μπορούσε να πει κάποιος, με έντονες γωνίες στα πλαστικά και στα LED φώτα. Η χρήση ελαφρών και ανθεκτικών υλικών συντελεί τόσο στην υψηλή αισθητική και στην ανθεκτική ποιότητα κατασκευής όσο και στην πρακτικότητα της μοτοσυκλέτας, μιας που δεν αφήνει το βάρος να εκτοξευθεί σε υψηλά επίπεδα, σημείο σημαντικό για μια supersport που προβλέπεται να περάσει αρκετό χρόνο μέσα στην πίστα.

Πλήρως ρυθμιζόμενες αναρτήσεις

Η Zontes 703RR εξοπλίζεται με υψηλής ποιότητας αναρτήσεις από την Marzocchi, που περιλαμβάνουν ανεστραμμένο πιρούνι μπροστά και μονό αμορτισέρ με μοχλικό πίσω. Αυτές οι αναρτήσεις προσφέρουν μεγάλη ευελιξία και ακριβή ρύθμιση όσον αφορά την προφόρτιση και την απόσβεση επαναφοράς (και επιπλέον στο μπροστινό τη συμπίεση), επιτρέποντας στον αναβάτη να προσαρμόσει την οδηγική συμπεριφορά ανάλογα με τις συνθήκες του δρόμου ή της πίστας. Τέλος δύο δίσκοι διαμέτρου 300mm μπροστά και μονός δίσκος πίσω φροντίζουν να επιβραδύνουν τα 196kg της πλήρους υγρών 703RR, γεγονός στο οποίο συνεπικουρούν και τα ελαστικά πρώτης τοποθέτησης Michelin Power 6.

Θερμαινόμενα γκριπ σε supersport;

Η Zontes 703RR διαθέτει πληθώρα τεχνολογικών χαρακτηριστικών που βελτιώνουν την οδηγική εμπειρία. Είναι μάλιστα τόσο πολλά που ενίοτε προξενούν και απορία. Ο πίνακας οργάνων αποτελείται από μια οθόνη TFT διαμέτρου 6,75 ιντσών και προσφέρει μεταξύ άλλων πληροφορίες όπως πίεση και θερμοκρασία ελαστικών, οδηγίες πλοήγησης και έλεγχο της μουσικής και των κλήσεων, τα τελευταία χάρη στη σύνδεσή του με smartphone μέσω Bluetooth. Η μοτοσυκλέτα περιλαμβάνει επίσης σύστημα ελέγχου πρόσφυσης και δικάναλο ABS (αμφότερα απενεργοποιούμενα) και δύο διαφορετικά προγράμματα οδήγησης. Από την άλλη πλευρά απορία προξενεί η ύπαρξη keyless εκκίνησης και θερμαινόμενων γκριπ, που αφενός δεν έχουμε συνηθίσει να τοποθετούνται σε supersport και αφετέρου μας κάνει αναρωτιόμαστε αν αξίζει η θυσία στο βάρος χάρη της καθημερινής ευκολίας. Στην Ισπανία πάντως, όπου ετοιμάζεται να κυκλοφορήσει σε δύο χρωματισμούς, έχει ήδη προξενήσει μεγάλο ενδιαφέρον και συζητήσεις.