Κινητήρας

Αισθητά βελτιωμένος στην λειτουργία του σε σχέση με τα απερχόμενα μοτέρ της Zontes, ο 350άρης μονοκύλινδρος εντυπωσιάζει εκ νέου με το “τσαγανό” και τον ήχο του.
4 Φωτογραφίες »

Αισθητά βελτιωμένος στην λειτουργία του σε σχέση με τα απερχόμενα μοτέρ της Zontes, ο 350άρης μονοκύλινδρος εντυπωσιάζει εκ νέου με το “τσαγανό” και τον ήχο του.

O μονοκύλινδρος κινητήρας του GK 350 είναι μία νέα μονάδα της Zontes, η οποία ήδη είναι γνωστό ότι θα τροφοδοτήσει μοντέλα μιας ολόκληρης γκάμας της εταιρείας. Πρόκειται για έναν υγρόψυκτο κινητήρα με 2 ΕΕΚ, ιδιαίτερα υψηλής σχέσης συμπίεσης στο 12,3:1, προκειμένου να αυξηθεί η απόδοση χωρίς επιβάρυνση της κατανάλωσης. Η απόδοση του μοτέρ φτάνει τους 39,5 ίππους και τα 3,3 kgm ροπής, στις 9.500 και 7.500 σ.α.λ. αντίστοιχα, ενώ ο κινητήρας συμμορφώνεται και με τις προδιαγραφές Euro 5. Τον έλεγχο του έχει αναλάβει εγκέφαλος της Bosch, που προσφέρει και 2 χαρτογραφήσεις απόδοσης, Eco και Sport, ενώ αν και δεν υπάρχει κάποιο traction control, δεν κρίνεται απαραίτητο (όπως θα διαβάσετε και παρακάτω). Στο κιβώτιο ταχυτήτων 6 σχέσεων χρησιμοποιείται συμπλέκτης ολίσθησης - υποβοήθησης, που «μαλακώνει» την μανέτα ενώ αποτρέπει τις έντονες αναπηδήσεις του πίσω τροχού, στα κατεβάσματα ταχυτήτων.

Σύμφωνα με την Zontes, ο νέος αυτός κινητήρας επιφέρει και βελτίωση στο επίπεδο κραδασμών κατά την λειτουργία του και αυτό είναι κάτι που μπορούμε να επιβεβαιώσουμε. Ο 350άρης μονοκύλινδρος είναι ίσως ο πιο «ομαλός» σε λειτουργία κινητήρας της εταιρείας που έχουμε δοκιμάσει μέχρι τώρα και οι διαφορές σε σχέση με το μοτέρ των 310 κ.εκ. είναι παραπάνω από εμφανείς. Μια κάποια τραχύτητα στην λειτουργία παραμένει, όμως προσδίδει χαρακτήρα στο μοτέρ, το οποίο σε εκπλήσσει με την ζωηρότητα του ειδικά στις ψηλές στροφές. Σε επίπεδο κατανάλωσης, μετρήσαμε περίπου 4,5 λίτρα στα 100 χιλιόμετρα, μια τιμή απόλυτα λογική που δεν προβληματίζει, ενώ εξασφαλίζει αυτονομία πάνω από 350 χλμ. χάρη στο ρεζερβουάρ των 17 λίτρων. Σε επίπεδο επιδόσεων, ο κινητήρας επιδεικνύει την ισχύ του πηγαίνοντας πολύ καλά στις μετρήσεις μας: 0-50 σε μόλις 2,2 δευτερόλεπτα, 0-100 σε 7,2 και ρεπρίζ 50-100 με 4η σχέση στο κιβώτιο, σε 5,7 δευτερόλεπτα. Αύξησε την ισχύ του Zontes GK 350 με φίλτρο αέρα DNA, το πρώτο ελληνικό προϊόν που χρησιμοποιήθηκε σε μαζική παραγωγή μοτοσυκλέτας.

Σελίδα 1Zontes GK 350 - Test
Σελίδα 2Εμφάνιση - ποιότητα
Σελίδα 3Ανεση - εργονομία
Σελίδα 4Κινητήρας
Σελίδα 5Πλαίσιο - αναρτήσεις - φρένα
Σελίδα 6Στο δρόμο
Σελίδα 7Η άποψη μας

Moto Traffic ΑΡΝΑΟΥΤΟΓΛΟΥ - ΣΙΑΦΑΚΑΣ: Εξουσιοδοτημένο Service SYM-DAYTONA

BEST BUY
BEST BUY