Στο δρόμο

Στο δρόμο
3 Φωτογραφίες »

Αρκεί να πλησιάσεις το GK 350 και να πατήσεις το κατάλληλο κουμπί στο τιμόνι, ώστε η μοτοσυκλέτα να πάρει ζωή, με την TFT οθόνη να ενεργοποιείται απεικονίζοντας ένα γραφικό καλωσορίσματος. Η απόκριση του γκαζιού στο αρχικό του άνοιγμα παρουσίασε μικρές ανακρίβειες στην μοτοσυκλέτα που δοκιμάσαμε, όμως κατά την οδήγηση δεν προσέξαμε ανάλογο πρόβλημα. Εντός πόλης, το βασικό ατού μιας «μεσαίας» μοτοσυκλέτας είναι πάντα η σπιρτάδα του μοτέρ της, που την ξεκομπλάρει από την κίνηση και η GK 350 έχει… τόνους ζωηρότητας. Ανοίγεις το γκάζι και ο 350άρης μονοκύλινδρος σε εκτοξεύει από το ένα σημείο στο άλλο, ενώ αν οδηγείς ήπια, η πιο ομαλή και ξεκούραστη λειτουργία του σε σχέση με τους παλιότερους 310άρηδες είναι σαφέστατη. Η ποιότητα κύλισης ικανοποιεί απόλυτα μέσα στην πόλη, ενώ οι αναρτήσεις είναι κάπως σφιχτά ρυθμισμένες, αλλά δίνουν προτεραιότητα στην σταθερότητα της πρόσφυσης, χωρίς να επιβαρύνουν πολύ την άνεση. Η Zontes έχει πράγματι πετύχει ένα καλό ζύγισμα στο GK 350, το οποίο αλλάζει κατεύθυνση πανεύκολα και με ακρίβεια, ενώ τα φρένα είναι αρκούντως ισχυρά για συνθήκες πόλης, αν και θα μας άρεσε ένα λιγότερο απότομο δάγκωμα από τον πίσω δίσκο, το οποίο συνηθίζεται μεν αλλά θα σε ξαφνιάσει στην πρώτη επαφή.
To GK 350 αποδεικνύεται ικανότατο και εκτός των τειχών, όταν η καθημερινή μετακίνηση μεταμορφώνεται σε βόλτα διασκέδασης. Στον επαρχιακό, ο κινητήρας βρίσκεται στο στοιχείο του, προσφέροντας επιτάχυνση που ζωηρεύει στις ψηλές στροφές, ενώ ο ήχος του αγριεύει σε απροσδόκητο βαθμό και σε ξαφνιάζει ευχάριστα. Το σύνολο πλαισίου - αναρτήσεων αποδεικνύεται παραπάνω από ικανό στην ζωηρή «στριφτερή» οδήγηση και μόνο οι πιο απαιτητικοί, θα αναζητήσουν ένα καλύτερο σετ ελαστικών από αυτά της πρώτης τοποθέτησης. Επαρκέσταση ισχύ επιδεικνύουν και τα φρένα, όταν οι ρυθμοί ανεβαίνουν, κάτι που κατέδειξαν και οι μετρήσεις με τα όργανα ακριβείας μας: Το μοντέλο χρειάστηκε μόλις 42,8 μέτρα, για να ακινητοποιηθεί από τα 100χλμ / ώρα! Το GK 350 δείχνει λοιπόν ότι είναι έτοιμο για εκδρομές, χαλαρές ή σβέλτες, ενώ στην εθνική, αν φυσικά συμβιβαστείτε με την ελάχιστη ανεμοκάλυψη που όμως είναι αναμενόμενη από μία naked μοτοσυκλέτα, η διατήρηση μιας υψηλής μέσης ταχύτητας είναι παιχνιδάκι.

Σελίδα 1Zontes GK 350 - Test
Σελίδα 2Εμφάνιση - ποιότητα
Σελίδα 3Ανεση - εργονομία
Σελίδα 4Κινητήρας
Σελίδα 5Πλαίσιο - αναρτήσεις - φρένα
Σελίδα 6Στο δρόμο
Σελίδα 7Η άποψη μας

Moto Traffic ΑΡΝΑΟΥΤΟΓΛΟΥ - ΣΙΑΦΑΚΑΣ: Εξουσιοδοτημένο Service SYM-DAYTONA

PROION
Autoagora