Η μηχανική καρδιά του GTR σε κοινή θέα: Ο κινητήρας των 150 κυβικών εκατοστών με τον θηριώδη κύλινδρο τονίζει με την σειρά του την αθλητική εμφάνιση του μοντέλου.

    Κινητήρας

    Αν η εργονομία είναι το πιο «παπί» στοιχείο του GTR, ο κινητήρας είναι το πιο «μοτοσυκλέτα» αντίστοιχα. Ο μονοκύλινδρος των 149 κ.εκ. προέρχεται από το CBR150 και μοιράζεται στοιχεία με το μοτέρ του γνωστού στην αγορά μας CB125R. Ο υγρόψυκτος κινητήρας αποδίδει 15,1 ίππους και 1,3 kgm ροπής και φέρει 4βάλβιδη κεφαλή και σχεδόν τετράγωνες διαστάσεις κυλίνδρου (διάμετρος x διαδρομή στα 57,3 x 57,9 χλστ.) για ισορροπία μεταξύ ελαστικότητας ροπής και μεγάλης ισχύος. Συνδυάζεται με κιβώτιο ταχυτήτων 6 σχέσεων και χειροκίνητο συμπλέκτη για ανόθευτη αίσθηση μοτοσυκλέτας. Χαράς ευαγγέλια, επίσης, για τους λάτρεις της...μανιβέλας, καθώς η τελευταία υπάρχει ως εναλλακτικός τρόπος εκκίνησης. 

    Επί μετρήσεων τώρα...η Honda κάνει λόγο για κατανάλωση στα 2,2 λίτρα ανά 100 χιλιόμετρα και η επίδοση που υπολογίσαμε εμείς, δεν απέχει πολύ: 2,7 λίτρα σε μέσο κύκλο, που μπορούν να μειωθούν κι άλλο αν καταφέρετε να αντισταθείτε στον σπιρτόζικο χαρακτήρα του μοτέρ και συγκρατήσετε τον δεξί σας καρπό. Στις μετρήσεις επιδόσεων που κάναμε, οι 15,1 ίπποι του κινητήρα ωθούν το GTR από στάση στα 100 χλμ/ώρα σε 13,5 δευτερόλεπτα, ενώ του χαρίζουν μια τελική ταχύτητα της τάξης των 120 χιλιομέτρων την ώρα –όπως έδειξε το δορυφορικό όργανο μέτρησης μας- σε ευθεία. Υπό ευνοϊκές συνθήκες, μάλιστα, ίσως και να δείτε στο κοντέρ ένδειξη που θα αγγίξει τα 145 χλμ/ώρα! 

    ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

    HONDA: Δείτε τι προσφορές ισχύουν!

    • toc

      SL !! Προφανώς και κάνεις λάθος !! Μπες λίγο στη σελίδα του ανταγωνιστή με τα 185cc και διάβασε καλύτερα τα χαρακτηριστικά με το ΑΒS και μην διαδίδεις λάθος πληροφορίες !!!

        2
    • SL^2

      Το ανταγωνιστικό παπί του Honda 150 έχει 185 κ. εκ μοτέρ αλλά δεν έχει 2καναλο ABS, που κατά την άποψή μου αποτελεί σοβαρό μειονέκτημα. Και απορώ γιατί δεν έχει. Δεν συμφωνώ με όσους δεν το θεωρούν απαραίτητο. Κάθε σύστημα ασφαλείας σήμερα δεν θα πρέπει να θεωρείται αξεσουάρ! Όπως επίσης κάθε μηχανάκι σήμερα κυβισμού >= 125 κ. εκ. θα πρέπει κατά την άποψή μου να διαθέτει 2καναλο ABS. Θα συμφωνήσω ότι η τιμή του παπιού Honda 150 είναι υπερβολικά υψηλή για παπί. Και επομένως δεν θεωρώ ότι θα έχει στη χώρα μας εμπορική επιτυχία. Ως προς την τιμή τόσο ο κατασκευαστής όσο και ο εισαγωγέας πρέπει να φροντίσουν ώστε η τιμή να μειωθεί αισθητά!

        11
    • ioannis ch.

      σταματηστε την αναφορα σε παπια οταν υπαρχει συμπλεκτης και σαυτη την τιμη υπαρχουν πολλες καλυτερες επιλογες μοτο

        3
    • ΣΛΑΪ

      Καλα ολα αυτα, ΑΛΛΑ! Η πρωτη επανασταση στα συμβατικα παπια ηρθε με το ΜΑΧ100, ασπαστο και αρκετο γκαζι 35 σχεδον χρονια πριν, συνεχιστηκε με το ΚΑΖΕ που εγραφε το 1998, 138 κοντερισια και ηταν επισης αξιοπιστο σε αντιθεση με σφαιρα διχρονο της εποχης που ομως σε εκανε να κανεις τον σταυρο σου σε αξιοπιστια. Που ηταν η χοντα τοσα χρονια; Τωρα που μπηκε υπαρχει ηδη ενας δυναμιτης με 18 αλογα και ΚΑΛΥΤΕΡΗ τιμη, ή ακομα και 250αρι με 3! χιλιαρικα και 27 αλογα και εμφανιση που τα σπαει! Ονοματα δεν λεμε και ο νοων νοειτω!!!!

        12