Μόνο η σέλα μας τα χάλασε, στην εργονομία του GTR. Σκληρή και αρκετά ολισθηρή.

Το στροφόμετρο πραγματικά...επισκιάζει την μικρή LCD οθόνη, στον πίνακα οργάνων, κεντρίζοντας το βλέμμα σου.

Οι διακόπτες στο τιμόνι περιορίζονται στα απολύτως βασικά. Ποιοτικά είναι ΟΚ και λειτουργούν όπως προβλέπεται.

Οι διακόπτες στο τιμόνι περιορίζονται στα απολύτως βασικά. Ποιοτικά είναι ΟΚ και λειτουργούν όπως προβλέπεται.

Aνεση-εργονομία

Εδώ το GTR έχει ισχυρούς δεσμούς με τα υπόλοιπα παπιά, προσφέροντας μια γνώριμη εικόνα στον αναβάτη και προσπαθώντας να ικανοποιήσει όσο πιο ευρύ φάσμα χρηστών γίνεται. Η θέση οδήγησης είναι «πάνω» στο δίκυκλο, με το τιμόνι να βρίσκεται σε εξαιρετική θέση ύψους και πλάτους, που κρατά τα χέρια ξεκούραστα ακόμη και σε πολύωρη οδήγηση. Καθώς το πλαίσιο πιάνει τον χώρο της ποδιάς, η επιβίβαση-αποβίβαση «απο μπροστά» χρειάζεται συνήθεια για να μη βρίσκει το πόδι σου στα πλαστικά, θυμίζοντας scooter με «κλειστό» κεντρικό τούνελ. Τα μαρσπιέ, τοποθετημένα ψηλότερα από το μέσο παπί –προκειμένου να αυξηθούν τα περιθώρια κλίσης- έχουν μεγάλο μέγεθος και φέρουν τα πόδια σε μια ικανοποιητική γωνία, κρατώντας τα ξεκούραστα με τα παχιά λάστιχά τους. Ωστόσο η σέλα του μοντέλου είναι ιδιαίτερα σκληρή, αρκετά στενή και σε αφήνει να γλιστρήσεις, όταν φρενάρεις έντονα. Θα θέλαμε κάτι καλύτερο εδώ, μιας και το GTR προορίζεται και για καθημερινή χρήση. 

Κάτω από την σέλα βρίσκεται το ρεζερβουάρ καυσίμου και δύο γατζάκια για κράνος, μάλλον βαθιά τοποθετημένα κοντά στον μεντεσέ της σέλας που κάνει την χρήση τους λίγο πιο δύσκολη από το συνηθισμένο. Το GTR δεν έχει κάποιο χώρο αντικειμένων και στην περίπτωσή του, αυτό είναι αναμενόμενο και δεν αποτελεί «πλην». Ο πίνακας οργάνων μας εντυπωσίασε με την εμφάνιση του. Ένα θηριώδες αναλογικό στροφόμετρο κυριαρχεί, αφήνοντας σαφείς σπορ νότες, ενώ μια οθόνη LCD αναλαμβάνει την υπόλοιπη πληροφόρηση. Πέραν του ταχυμέτρου, υπάρχει ένδειξη σχέσης, στάθμης καυσίμου και χιλιομετρητές (μερικός-ολικός), χωρίς κάτι παραπάνω όμως, όπως π.χ. ένδειξη θερμοκρασίας κινητήρα ή ρολόι. 

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

HONDA: Δείτε τι προσφορές ισχύουν!

  • toc

    SL !! Προφανώς και κάνεις λάθος !! Μπες λίγο στη σελίδα του ανταγωνιστή με τα 185cc και διάβασε καλύτερα τα χαρακτηριστικά με το ΑΒS και μην διαδίδεις λάθος πληροφορίες !!!

      2
  • SL^2

    Το ανταγωνιστικό παπί του Honda 150 έχει 185 κ. εκ μοτέρ αλλά δεν έχει 2καναλο ABS, που κατά την άποψή μου αποτελεί σοβαρό μειονέκτημα. Και απορώ γιατί δεν έχει. Δεν συμφωνώ με όσους δεν το θεωρούν απαραίτητο. Κάθε σύστημα ασφαλείας σήμερα δεν θα πρέπει να θεωρείται αξεσουάρ! Όπως επίσης κάθε μηχανάκι σήμερα κυβισμού >= 125 κ. εκ. θα πρέπει κατά την άποψή μου να διαθέτει 2καναλο ABS. Θα συμφωνήσω ότι η τιμή του παπιού Honda 150 είναι υπερβολικά υψηλή για παπί. Και επομένως δεν θεωρώ ότι θα έχει στη χώρα μας εμπορική επιτυχία. Ως προς την τιμή τόσο ο κατασκευαστής όσο και ο εισαγωγέας πρέπει να φροντίσουν ώστε η τιμή να μειωθεί αισθητά!

      11
  • ioannis ch.

    σταματηστε την αναφορα σε παπια οταν υπαρχει συμπλεκτης και σαυτη την τιμη υπαρχουν πολλες καλυτερες επιλογες μοτο

      3
  • ΣΛΑΪ

    Καλα ολα αυτα, ΑΛΛΑ! Η πρωτη επανασταση στα συμβατικα παπια ηρθε με το ΜΑΧ100, ασπαστο και αρκετο γκαζι 35 σχεδον χρονια πριν, συνεχιστηκε με το ΚΑΖΕ που εγραφε το 1998, 138 κοντερισια και ηταν επισης αξιοπιστο σε αντιθεση με σφαιρα διχρονο της εποχης που ομως σε εκανε να κανεις τον σταυρο σου σε αξιοπιστια. Που ηταν η χοντα τοσα χρονια; Τωρα που μπηκε υπαρχει ηδη ενας δυναμιτης με 18 αλογα και ΚΑΛΥΤΕΡΗ τιμη, ή ακομα και 250αρι με 3! χιλιαρικα και 27 αλογα και εμφανιση που τα σπαει! Ονοματα δεν λεμε και ο νοων νοειτω!!!!

      12