Συνδυασμός αναλογικών και ψηφιακών ενδείξεων για το Versys (To μοντέλο του 2017 έχει και ένδειξη επιλεγμένης ταχύτητας).

Η πιο εντυπωσιακή οθόνη της Ducati, παρέχει όλες τις απαραίτητες πληροφορίες.

Δύο Lcd οθόνες για το Tracer που είναι πολύ ευανάγνωστες λόγω των μεγάλων ψηφίων.

Aνεση – εργονομία Για τουρίστες και όχι μόνο

Οι περισσότεροι ιδιοκτήτες αυτών των μοτοσυκλετών πιθανότατα θα καλύπτουν πολλά χιλιόμετρα σε κάθε διαδρομή, οπότε η θέση οδήγησης είναι αρκετά σημαντικός παράγοντας. Αλλάζοντας διαρκώς μοτοσυκλέτα, παρατηρήσαμε ότι παρότι και οι τρεις τοποθετούν το σώμα σε όρθια στάση, στο Multistrada τοποθετείσαι πιο μέσα και μπροστά, στο Tracer πιο ψηλά σε σχέση με το τιμόνι και στο Versys κάπου ενδιάμεσα. Οι αναβάτες μετρίου και άνω αναστήματος δεν θα δυσκολευτούν να πατήσουν το πόδι τους στο έδαφος, καθώς οι σέλες βρίσκονται στα 840χιλ για Multistrada – Versys και στα 845-860χιλ στο Tracer που στενεύει περισσότερο στο εμπρός μέρος, επιτρέποντας να πατήσεις κάτω με τη μεγαλύτερη ευκολία. Πιο αναπαυτική και ξεκούραστη σε μεγάλες διαδρομές για οδηγό και συνεπιβάτη είναι αυτή του Versys , χωρίς τα άλλα δύο μοντέλα να υστερούν. Χειρολαβές έχουν και οι τρείς μοτοσυκλέτες με το Versys να διαθέτει και σχάρα και το σίγουρο είναι ότι σε καμία δεν πρόκειται να αισθανθείτε άβολα ακόμα και μετά από πολύωρη χρήση. Σε αυτό συμβάλλει και η προστασία από τον αέρα, που παρέχουν οι ρυθμιζόμενες χωρίς εργαλεία ζελατίνες, με αυτή του Multistrada να ρυθμίζεται πιο εύκολα ακόμα και εν κινήσει.  
Οι πίνακες οργάνων ακολουθούν την τάση της εποχής  με οθόνες Lcd και μόνο το Versys συνδυάζει αναλογικό στροφόμετρο. Η μεγάλη οθόνη του Multistrada κερδίζει τις εντυπώσεις όντας ποιοτική και υπερπλήρης  όπως και οι δύο μικρότερες του Tracer, κάνοντας τα όργανα του Versys αν και ευανάγνωστα, να φαίνονται ξεπερασμένα. 

  • Jimmys

    Το Versys το βρίσκω πιο όμορφο από τα τρία. Επίσης δεν υπάρχει για μένα πιο πορωτικός ήχος από τα 4κύλινδρα...

      4