Led φωτιστικά σώματα πίσω και για τα τρία μοντέλα του συγκριτικού.

Αναρτήσεις – Φρένα Ατσάλι VS αλουμίνιο

Παραδοσιακά η Ducati χρησιμοποιεί πλαίσιο από ατσάλινο χωροδικτύωμα στις περισσότερες μοτοσυκλέτες της.  Αυτή τη λύση επέλεξε και για τη σειρά  Multistrada πλαισιώνοντας το 950 με κορυφαία περιφερειακά που αποτελούνται από  ένα ανεστραμμένο πιρούνι 48 χιλιοστών της KYB για εμπρός με σχετικά μαλακή λειτουργία και ένα monoshock αμορτισέρ της Sachs για πίσω, όλα πλήρως ρυθμιζόμενα. Στον τομέα της πέδησης τα φρένα διαθέτουν δύο δίσκους 320χιλ με τετραπίστονες monobloc δαγκάνες της Brembo μπροστά και ένα δίσκο 265χιλ με δαγκάνα δύο εμβόλων πίσω. Το ABS φυσικά είναι στον στάνταρ εξοπλισμό και μπορεί να απενεργοποιηθεί. Τα δύο Ιαπωνικά μοντέλα χρησιμοποιούν αλουμίνιο για το πλαίσιο τους με το Tracer να έχει κοινή βάση με το γυμνό mt-9. Στις σχετικά σφιχτές αναρτήσεις του Yamaha συναντάμε ένα ανάποδο πιρούνι 41χλστ. και ένα οριζόντια τοποθετημένο αμορτισέρ που ρυθμίζονται τόσο σε προφόρτιση, όσο και σε απόσβεση επαναφοράς. Τα φρένα αποτελούνται από δύο δίσκους 298χιλ εμπρός με τετραπίστονες δαγκάνες ακτινικά τοποθετημένες και ένα δίσκο 245 χιλ πίσω, που συνεργάζονται με σύστημα ABS. Το περιμετρικό αλουμινένιο πλαίσιο του Versys συνεργάζεται με το ανεστραμμένο πιρούνι 43χιλ, και το μονό αμορτισέρ που έχουν τη μαλακότερη λειτουργία, παρέχοντας δυνατότητα για ρύθμιση της απόσβεσης επαναφοράς και της προφόρτισης. Στα φρένα, η  Kawasaki τοποθέτησε δύο δίσκους 300 χιλιοστών με τετραπίστονες δαγκάνες μπροστά και ένα δίσκο 250 χιλιοστών με δαγκάνα μονού εμβόλου πίσω, με το ABS να μην αποτελεί εξαίρεση. 

  • Jimmys

    Το Versys το βρίσκω πιο όμορφο από τα τρία. Επίσης δεν υπάρχει για μένα πιο πορωτικός ήχος από τα 4κύλινδρα...

      4