Σταθερό σε όλες τις συνθήκες το Multistrada.

Παιχνιδιάρικη αλλά προβλέψιμη συμπεριφορά για το Tracer.

To Versys παρά τον πιο τουριστικό χαρακτήρα του, δεν δυσανασχετεί σε γρήγορους ρυθμούς.

Οδηγώντας Σπιρτόζικα, τουριστικά, παιχνίδια

Ξεκινώντας από το αστικό περιβάλλον παρατηρείς ότι η ευκολία οδήγησης και το μικρό βάρος του Tracer, χαρίζουν ευελιξία που το κάνει ιδανικό σύντροφο για την καθημερινή μετακίνηση. Η ροπάτη αλλά ταυτόχρονα γλυκιά λειτουργία που θυμίζει τετρακύλινδρο, το κάνει να πετάγεται σε κάθε άνοιγμα του γκαζιού, με το traction control να δουλεύει συνεχώς στην ελληνική άσφαλτο. Δυστυχώς  η λειτουργία του τελευταίου δεν είναι η ιδανική, καθώς τα κοψίματα έρχονται σχετικά απότομα να σου κόψουν τη χαρά, αναγκάζοντάς σε να κλείσεις το γκάζι. Όταν το απενεργοποιήσεις και βρεθείς σε καλή άσφαλτο, η απόδοση του παιχνιδιάρικου Tracer σηκώνει εύκολα τον μπροστινό τροχό στον αέρα, κάτι που αν είσαι fan της σούζας θα εκτιμήσεις ιδιαίτερα. To Multistrada δεν θα πει όχι στην κίνηση της πόλης, αλλά σίγουρα δεν είναι αυτό το αγαπημένο του περιβάλλον. Ο κινητήρας μπορεί να μην έχει τη βελούδινη λειτουργία του Versys στις χαμηλές σ.α.λ , χαρίζει όμως την πιο άμεση απόκριση από τα τρία μοντέλα και ο χαρακτηριστικός δικύλινδρος ήχος σε παρακινεί συνεχώς να ανοίγεις το γκάζι. Κάτι που είναι αρκετά εύκολο, αφού το Multistrada έχει τη μικρότερη διαδρομή στο δεξί γκριπ αλλά και το καλύτερο traction control. Όχι λόγω των 8 επιπέδων, αλλά χάρη στην  προοδευτική του λειτουργία που θυμίζει ακριβότερες εφαρμογές και τιθασεύει με επιτυχία τη ροπή του δικύλινδρου L. Πολύ καλό σε λειτουργία είναι και το traction του Versys , αν και η γραμμικότητα του τετρακύλινδρου  πολλές φορές το κάνει να μοιάζει περιττό . Ο  ήρεμος χαρακτήρας του και το μαλακότερο εκ των τριών κιβώτιο, αποδεικνύονται  πολύτιμοι σύμμαχοι στην καθημερινότητα, με τον βαθύ ήχο να μετατρέπεται σε ουρλιαχτό όταν οι στροφές ανέβουν. Εκεί σαν γνήσιο τετρακύλινδρο θα αποδώσει τα μέγιστα, δείχνοντας ότι τα 120 άλογα μπορούν να κινήσουν πραγματικά γρήγορα το μεγάλο Versys. Σε ταξίδι και πολύωρη οδήγηση στον αυτοκινητόδρομο, πάνω στο Kawasaki θα αισθανθείς πιο άνετα, αφού κρατά με περίσσια άνεση μεγάλες ταχύτητες, παρέχοντας την καλύτερη προστασία από τον αέρα και μπόλικο αφρώδες για τα μαλακά μόρια του αναβάτη – συνεπιβάτη. Επαρκή προστασία παρέχει και το Multistrada, ενώ τις τουριστικές δυνατότητες του Tracer σε σχέση με τους δύο ανταγωνιστές, μειώνει η θέση που εκθέτει περισσότερο το άνω μέρος του κορμού και σε συνδυασμό με τα στενότερα φέρινκ, παρέχει τη μικρότερη προστασία από τον αέρα.  Σε δρόμο με στροφές τα πράγματα αλλάζουν. Το Multistrada τιμά την παράδοση της Ιταλικής  εταιρίας, προσφέροντας σωστή πληροφόρηση από τις αναρτήσεις, μεγάλα περιθώρια πρόσφυσης και πρωτοφανή σταθερότητα ακόμα και σε πολύ γρήγορες καμπές. Επίσης σταθερό, αλλά όχι τόσο ευέλικτο είναι το Versys που δείχνει το βάρος του και δεν προτιμά τις σφιχτές διαδρομές. Αντίθετα με το Tracer αλλάζεις πανεύκολα κατεύθυνση και μπορείς να κινηθείς ταχύτατα σε οποιαδήποτε στροφή, χωρίς όμως τη στιβαρή αίσθηση που σου δίνει το Ducati στις κλίσεις με πολλά χλμ. Τα φρένα και των τριών μοτοσυκλετών δεν αφήνουν περιθώρια για παράπονα, έχοντας καλή αίσθηση και απόδοση αν και αυτό που ξεχωρίζει σε δύναμη, είναι το πακέτο της brembo με το οποίο εξοπλίζεται η Ducati.

  • Jimmys

    Το Versys το βρίσκω πιο όμορφο από τα τρία. Επίσης δεν υπάρχει για μένα πιο πορωτικός ήχος από τα 4κύλινδρα...

      4