Δεν είναι η πρώτη φορά που βλέπουμε τα αρχικά HD (High Demand) σε scooter της Sym. Πρόκειται ια μια εξαιρετικά επιτυχημένη σειρά μοντέλων, που φέρουν σημαντικό μερίδιο στην επέκταση της εταιρείας στην αγορά.
Τι νέο φέρνει: 16αρηδες τροχοί, premium αισθητική, δυνατός F4 κινητήρας
Test: SYM HD300
+: Premium αισθητική, κινητήρας, 16άρηδες τροχοί
Test: SYM HD300
-: Σκληρή ρύθμιση ανάρτησης
Test: SYM HD300
Μετά το HD 200, ήρθε η ώρα για ένα μεγαλύτερο σε όγκο, κυβικά και δυνατότητες scooter, που φέρει τα συγκεκριμένα ακρωνύμια. Το νέο SYM HD300i έχει σχεδιαστεί ειδικά, για να ικανοποιήσει ένα μεγάλο αριθμό απαιτητικών αναβατών, που επιλέγουν scooters αυτής της κατηγορίας.
Test: SYM HD300
Σχεδίαση – Ποιότητα κατασκευής Αέρα πολυτέλειας, αποπνέει η νέα σχεδιαστική φόρμα του HD. Έχουμε φιλέτα χρωμίου στη ποδιά, τη μάσκα του φαναριού και τα αντίβαρα του τιμονιού, ενώ η σέλα είναι δερμάτινη με κόκκινες ραφές και με ανάγλυφο το logo της SYM στο πίσω τμήμα της. Στο εμπρός μέρος την παράσταση κλέβουν τα φώτα ημέρας με τις δύο LED σειρές που ακολουθούν τις γραμμές της μάσκας, καθώς και ο προβολέας του τιμονιού με το σκούρο κάλυμμα και το χρωμιωμένο πλαίσιο στο επάνω μέρος του. Η ουρά ενσωματώνει τα διπλά φωτιστικά σώματα, με 12 LED το καθένα και σφηνοειδή σχηματισμό. Η αρμονική συνύπαρξη των πλαστικών μερών και η φινετσάτη εικόνα του HD, οφείλονται στην άριστη συναρμογή των υλικών που χρησιμοποιηθεί. Ένα συμπαγές σύνολο, μια αρκετά ποιοτική κατασκευή.
Το έχω ένα χρόνο. Έχω 5.500 χλμ. Μέτρια πλαστικά. Σκληρή πίσω ανάρτηση. Αναξιόπιστος δείκτης βενζίνης. Απαράδεκτη μεσαία σκάλα, φωτίζει σαν οριζόντια χαραμάδα. Πίσω ABS ευαίσθητο. Όμως σε απότομο φρενάρισμα από τα 100+ τα φρένα πολύ καλά. Ηλεκτρικά ??? τρία μικρά προβληματάκια που θυμίζουν πρόχειρα φτιαγμένο ιταλικό παλαιάς σχολής. Ευτυχώς η αντιπροσωπεία ανταποκρίθηκε. Κατανάλωση 3.8 λίτρα στα 100 χλμ. Η μέτρηση έχει γίνει από 0 χλμ. Ο κινητήρας φαίνεται καλός χωρίς να φαίνονται οι 27.5 ίπποι του. Γενικά το περίμενα καλύτερο σε όλα. Αλλά δεν είναι. Απορρώ με όλα τα τεστ των <ειδικών>.
Το ABS λειτουργεί και με 20 χλμ με αποτέλεσμα να μην ακινητοποιείται αν σου "πεταχθεί" κάποιος μπροστά σου (κάπως επικίνδυνο),και "φεύγει" δεξιά ο πίσω τροχός,δεν είναι προοδευτικό όπως γράφεται.(Είναι σε όλα έτσι; )Η σέλα είναι σκληρή. Ο δείκτης βενζίνης δέν είναι αξιόπιστος. Η τιμή του καλή
Το HD300 ειναι ενα καλο μηχανακι.
Υπαρχει ομως ενα προβλημα που οσο και αν φαινεται μικρο, μπορει να αποβει και τραυματικο.
Οι μαρσπιεδες του συνεπιβατη ειναι αλουμινενιοι και ΓΛΥΣΤΡΑΝΕ επικινδυνα τοσο στο καβαλημα, οσο και σε πορεια..
Το καταλαβαμε δυστυχως επωδυνα, οταν στην προσπαθεια του να καβαλησει, γλυστρισε και εσκισε την γαμπα του. Στραμπουληξε τον αστραλο και το γονατο. Απευθυνθηκαμε σε εισαγωγεα και ειπε οτι δεν υπαρχει καποιο προσθετο και να κανουμε εμεις πατεντα !!
Καμια προταση ?
Ευχαριστω.
Το ότι τελικά σε όλα είναι τέλειο!!! μας προβληματίζει και μας βάζει σε περίεργες σκέψεις!
Στο κόστος υπολογίστε +130-150€ για Michelin, γιατί τα λάστιχα που φοράει αδικούν το στιβαρό του πλαίσιο και την ευελιξία του.
Το έχω ένα χρόνο. Έχω 5.500 χλμ. Μέτρια πλαστικά. Σκληρή πίσω ανάρτηση. Αναξιόπιστος δείκτης βενζίνης. Απαράδεκτη μεσαία σκάλα, φωτίζει σαν οριζόντια χαραμάδα. Πίσω ABS ευαίσθητο. Όμως σε απότομο φρενάρισμα από τα 100+ τα φρένα πολύ καλά. Ηλεκτρικά ??? τρία μικρά προβληματάκια που θυμίζουν πρόχειρα φτιαγμένο ιταλικό παλαιάς σχολής. Ευτυχώς η αντιπροσωπεία ανταποκρίθηκε. Κατανάλωση 3.8 λίτρα στα 100 χλμ. Η μέτρηση έχει γίνει από 0 χλμ. Ο κινητήρας φαίνεται καλός χωρίς να φαίνονται οι 27.5 ίπποι του. Γενικά το περίμενα καλύτερο σε όλα. Αλλά δεν είναι. Απορρώ με όλα τα τεστ των <ειδικών>.
Ωραιο θα ηταν να κανετε ενα test συγκριτικο με το νεο agility 300i noodoe.
Το ABS λειτουργεί και με 20 χλμ με αποτέλεσμα να μην ακινητοποιείται αν σου "πεταχθεί" κάποιος μπροστά σου (κάπως επικίνδυνο),και "φεύγει" δεξιά ο πίσω τροχός,δεν είναι προοδευτικό όπως γράφεται.(Είναι σε όλα έτσι; )Η σέλα είναι σκληρή. Ο δείκτης βενζίνης δέν είναι αξιόπιστος. Η τιμή του καλή
Ok ,the scooter it's super but the quality of the paint it's bad
Το HD300 ειναι ενα καλο μηχανακι. Υπαρχει ομως ενα προβλημα που οσο και αν φαινεται μικρο, μπορει να αποβει και τραυματικο. Οι μαρσπιεδες του συνεπιβατη ειναι αλουμινενιοι και ΓΛΥΣΤΡΑΝΕ επικινδυνα τοσο στο καβαλημα, οσο και σε πορεια.. Το καταλαβαμε δυστυχως επωδυνα, οταν στην προσπαθεια του να καβαλησει, γλυστρισε και εσκισε την γαμπα του. Στραμπουληξε τον αστραλο και το γονατο. Απευθυνθηκαμε σε εισαγωγεα και ειπε οτι δεν υπαρχει καποιο προσθετο και να κανουμε εμεις πατεντα !! Καμια προταση ? Ευχαριστω.
Με τέτοια τιμη κ κινητηρα, ειναι σουπερ ευκαιρία. ωραια τα yamaha αλλα και 2000 πιο ακριβά
Δηλαδή σε όλα είναι τέλειο ? Γιατί δεν κάνετε μια σύγκριση με το Citycom να μας πείτε που ειναι καλύτερο και που όχι.