Ο 16άρης τροχός συμβάλει τα μέγιστα στην άριστη οδική συμπεριφορά του HD. Δυνατά φρένα με δίσκους τύπου μαργαρίτα και διπίστονη δαγκάνα.

Ο 16άρης τροχός συμβάλει τα μέγιστα στην άριστη οδική συμπεριφορά του HD. Δυνατά φρένα με δίσκους τύπου μαργαρίτα και διπίστονη δαγκάνα.

    Πλαίσιο – Αναρτήσεις – Φρένα

    Ο νέος σχεδιασμός του πλαισίου, που επιτεύχθηκε χάρη στην ειδική μελέτη των ενισχύσεων στο διπλό σωληνωτό πλαίσιο και το ψαλίδι μειωμένου βάρους, , είχαν σαν αποτέλεσμα την ελάφρυνση του οχήματος κατά 12 κιλά, διατηρώντας παράλληλα την ακαμψία του. Δυνατά τα φρένα με δίσκο διαμέτρου 288 χιλιοστών τύπου μαργαρίτα μπροστά και  ένα  δίσκο 260 χιλιοστών πίσω, με διπίστονες δαγκάνες και σωληνάκια υψηλής πίεσης. To δικάναλο σύστημα ABS 9.1, είναι της Bosch. Το πακέτο της ανάρτησης περιλαμβάνει διπλά αμορτισέρ με δυνατότητα προφόρτισης 4 θέσεων με διαδρομή 100 χιλιοστών και τηλεσκοπικό πιρούνι διαμέτρου 35 χιλιοστών με διαδρομή 115 χιλιοστών. Στους τροχούς έχουμε αλουμινένιες ζάντες 16 ιντσών και ελαστικά της Maxxis με διάμετρο 110/70 μπροστά και 140/70 πίσω.

    Σελίδα 1Test: SYM HD300
    Σελίδα 2Aνεση – Εργονομία
    Σελίδα 3Κινητήρας
    Σελίδα 4Πλαίσιο – Αναρτήσεις – Φρένα
    Σελίδα 5Στο δρόμο
    Σελίδα 6Η άποψή μας

    Moto Traffic ΑΡΝΑΟΥΤΟΓΛΟΥ - ΣΙΑΦΑΚΑΣ: Νέα μοντέλα & γνήσια ανταλλακτικά SYM-DAYTONA

    • senirit44@yahoo.com

      Το ότι τελικά σε όλα είναι τέλειο!!! μας προβληματίζει και μας βάζει σε περίεργες σκέψεις!

        1
    • Τάκης

      Στο κόστος υπολογίστε +130-150€ για Michelin, γιατί τα λάστιχα που φοράει αδικούν το στιβαρό του πλαίσιο και την ευελιξία του.

       
    • Τάκης

      Το έχω ένα χρόνο. Έχω 5.500 χλμ. Μέτρια πλαστικά. Σκληρή πίσω ανάρτηση. Αναξιόπιστος δείκτης βενζίνης. Απαράδεκτη μεσαία σκάλα, φωτίζει σαν οριζόντια χαραμάδα. Πίσω ABS ευαίσθητο. Όμως σε απότομο φρενάρισμα από τα 100+ τα φρένα πολύ καλά. Ηλεκτρικά ??? τρία μικρά προβληματάκια που θυμίζουν πρόχειρα φτιαγμένο ιταλικό παλαιάς σχολής. Ευτυχώς η αντιπροσωπεία ανταποκρίθηκε. Κατανάλωση 3.8 λίτρα στα 100 χλμ. Η μέτρηση έχει γίνει από 0 χλμ. Ο κινητήρας φαίνεται καλός χωρίς να φαίνονται οι 27.5 ίπποι του. Γενικά το περίμενα καλύτερο σε όλα. Αλλά δεν είναι. Απορρώ με όλα τα τεστ των <ειδικών>.

        25
    • Γιαννης

      Το ABS λειτουργεί και με 20 χλμ με αποτέλεσμα να μην ακινητοποιείται αν σου "πεταχθεί" κάποιος μπροστά σου (κάπως επικίνδυνο),και "φεύγει" δεξιά ο πίσω τροχός,δεν είναι προοδευτικό όπως γράφεται.(Είναι σε όλα έτσι; )Η σέλα είναι σκληρή. Ο δείκτης βενζίνης δέν είναι αξιόπιστος. Η τιμή του καλή

        8
    • Πριντεζης Ισιδωρος

      Το HD300 ειναι ενα καλο μηχανακι. Υπαρχει ομως ενα προβλημα που οσο και αν φαινεται μικρο, μπορει να αποβει και τραυματικο. Οι μαρσπιεδες του συνεπιβατη ειναι αλουμινενιοι και ΓΛΥΣΤΡΑΝΕ επικινδυνα τοσο στο καβαλημα, οσο και σε πορεια.. Το καταλαβαμε δυστυχως επωδυνα, οταν στην προσπαθεια του να καβαλησει, γλυστρισε και εσκισε την γαμπα του. Στραμπουληξε τον αστραλο και το γονατο. Απευθυνθηκαμε σε εισαγωγεα και ειπε οτι δεν υπαρχει καποιο προσθετο και να κανουμε εμεις πατεντα !! Καμια προταση ? Ευχαριστω.

        14
    • Konstantinos

      Με τέτοια τιμη κ κινητηρα, ειναι σουπερ ευκαιρία. ωραια τα yamaha αλλα και 2000 πιο ακριβά

        17
    • Scooterivios

      Δηλαδή σε όλα είναι τέλειο ? Γιατί δεν κάνετε μια σύγκριση με το Citycom να μας πείτε που ειναι καλύτερο και που όχι.

        58