Το HD 300 διαθέτει όλα τα απαιτούμενα προσόντα, ώστε να πρωταγωνιστήσει στις καθημερινές μετακινήσεις στην πόλη αλλά και σε περιαστικά δρομολόγια. Η σέλα δύο επιπέδων προσφέρει άνεση και σωστή εργονομία. Το ύψος της βρίσκεται στα 800 χιλιοστά από το έδαφος και σου επιτρέπει να πατήσεις με ασφάλεια και τα δύο πέλματα στην άσφαλτο. Μεγάλο είναι και το τμήμα που αντιστοιχεί στον συνεπιβάτη, ενώ οι μεγάλες χειρολαβές που έχει στη διάθεση του για να στηριχθεί, ενσωματώνουν μια σχάρα στο πίσω μέρος, για να τοποθετήσεις top box. Πολύ όμορφα και διακριτικά τα αναδιπλούμενα μαρσπιέ του συνεπιβάτη , αφού αποτελούν συνέχεια του φέρινγκ όταν είναι κλειστά. Με το άνοιγμα της σέλας, αποκαλύπτεται ο χώρος αποθήκευσης, ο οποίος σύμφωνα με τις μετρήσεις μας φτάνει τα 51 λίτρα χωρητικότητας, μια πολύ καλή τιμή για την κατηγορία. Εκεί θα χωρέσουν ένα full-face κράνος και διάφορα αντικείμενα, όπως έγγραφα, αδιάβροχο ή tablet.
Εξτρά μικροαντικείμενα μπορούν να τοποθετηθούν στο ντουλαπάκι που βρίσκεται στο εσωτερικό της ποδιάς και το οποίο διαθέτει θύρα USB προς φόρτιση ηλεκτρικών συσκευών. Το μειονέκτημα του είναι ότι δεν κλειδώνει. Το παζλ της πρακτικότητας συμπληρώνεται με τον αναδιπλούμενο γάντζο που θα μεταφέρει τον προσωπικό σου χαρτοφύλακα ή τα ψώνια από το σουπερ μάρκετ. Στο κέντρο του τιμονιού δεσπόζει ο αναλογικός πίνακας οργάνων. Ένα στροφόμετρο στα αριστερά και ένας δείκτης καυσίμου στα δεξιά πλαισιώνουν το μεγάλο ταχύμετρο, ενώ μια μικρή ψηφιακή οθόνη στο κάτω μέρος απεικονίζει τις υπόλοιπες ενδείξεις για θερμοκρασία, βολτ μπαταρίας και χιλιομετρητές αποστάσεων. Ο κεντρικός διακόπτης επιτελεί πολλαπλό ρόλο, αφού εκτός από την εκκίνηση του κινητήρα, είναι υπεύθυνος για το άνοιγμα της σέλας και της τάπας του ρεζερβουάρ. Παράλληλα ασφαλίζει, για επιπλέον αντικλεπτική προστασία.
Τα χρωμιωμένα μέρη εναλλάσσονται αρμονικά με τις πλαστικές επιφάνειες και συμβάλλουν στη φινετσάτη εικόνα του HD. Γνώριμη η διάταξη των διακοπτών.
Το έχω ένα χρόνο. Έχω 5.500 χλμ. Μέτρια πλαστικά. Σκληρή πίσω ανάρτηση. Αναξιόπιστος δείκτης βενζίνης. Απαράδεκτη μεσαία σκάλα, φωτίζει σαν οριζόντια χαραμάδα. Πίσω ABS ευαίσθητο. Όμως σε απότομο φρενάρισμα από τα 100+ τα φρένα πολύ καλά. Ηλεκτρικά ??? τρία μικρά προβληματάκια που θυμίζουν πρόχειρα φτιαγμένο ιταλικό παλαιάς σχολής. Ευτυχώς η αντιπροσωπεία ανταποκρίθηκε. Κατανάλωση 3.8 λίτρα στα 100 χλμ. Η μέτρηση έχει γίνει από 0 χλμ. Ο κινητήρας φαίνεται καλός χωρίς να φαίνονται οι 27.5 ίπποι του. Γενικά το περίμενα καλύτερο σε όλα. Αλλά δεν είναι. Απορρώ με όλα τα τεστ των <ειδικών>.
Το ABS λειτουργεί και με 20 χλμ με αποτέλεσμα να μην ακινητοποιείται αν σου "πεταχθεί" κάποιος μπροστά σου (κάπως επικίνδυνο),και "φεύγει" δεξιά ο πίσω τροχός,δεν είναι προοδευτικό όπως γράφεται.(Είναι σε όλα έτσι; )Η σέλα είναι σκληρή. Ο δείκτης βενζίνης δέν είναι αξιόπιστος. Η τιμή του καλή
Το HD300 ειναι ενα καλο μηχανακι.
Υπαρχει ομως ενα προβλημα που οσο και αν φαινεται μικρο, μπορει να αποβει και τραυματικο.
Οι μαρσπιεδες του συνεπιβατη ειναι αλουμινενιοι και ΓΛΥΣΤΡΑΝΕ επικινδυνα τοσο στο καβαλημα, οσο και σε πορεια..
Το καταλαβαμε δυστυχως επωδυνα, οταν στην προσπαθεια του να καβαλησει, γλυστρισε και εσκισε την γαμπα του. Στραμπουληξε τον αστραλο και το γονατο. Απευθυνθηκαμε σε εισαγωγεα και ειπε οτι δεν υπαρχει καποιο προσθετο και να κανουμε εμεις πατεντα !!
Καμια προταση ?
Ευχαριστω.
Το ότι τελικά σε όλα είναι τέλειο!!! μας προβληματίζει και μας βάζει σε περίεργες σκέψεις!
Στο κόστος υπολογίστε +130-150€ για Michelin, γιατί τα λάστιχα που φοράει αδικούν το στιβαρό του πλαίσιο και την ευελιξία του.
Το έχω ένα χρόνο. Έχω 5.500 χλμ. Μέτρια πλαστικά. Σκληρή πίσω ανάρτηση. Αναξιόπιστος δείκτης βενζίνης. Απαράδεκτη μεσαία σκάλα, φωτίζει σαν οριζόντια χαραμάδα. Πίσω ABS ευαίσθητο. Όμως σε απότομο φρενάρισμα από τα 100+ τα φρένα πολύ καλά. Ηλεκτρικά ??? τρία μικρά προβληματάκια που θυμίζουν πρόχειρα φτιαγμένο ιταλικό παλαιάς σχολής. Ευτυχώς η αντιπροσωπεία ανταποκρίθηκε. Κατανάλωση 3.8 λίτρα στα 100 χλμ. Η μέτρηση έχει γίνει από 0 χλμ. Ο κινητήρας φαίνεται καλός χωρίς να φαίνονται οι 27.5 ίπποι του. Γενικά το περίμενα καλύτερο σε όλα. Αλλά δεν είναι. Απορρώ με όλα τα τεστ των <ειδικών>.
Ωραιο θα ηταν να κανετε ενα test συγκριτικο με το νεο agility 300i noodoe.
Το ABS λειτουργεί και με 20 χλμ με αποτέλεσμα να μην ακινητοποιείται αν σου "πεταχθεί" κάποιος μπροστά σου (κάπως επικίνδυνο),και "φεύγει" δεξιά ο πίσω τροχός,δεν είναι προοδευτικό όπως γράφεται.(Είναι σε όλα έτσι; )Η σέλα είναι σκληρή. Ο δείκτης βενζίνης δέν είναι αξιόπιστος. Η τιμή του καλή
Ok ,the scooter it's super but the quality of the paint it's bad
Το HD300 ειναι ενα καλο μηχανακι. Υπαρχει ομως ενα προβλημα που οσο και αν φαινεται μικρο, μπορει να αποβει και τραυματικο. Οι μαρσπιεδες του συνεπιβατη ειναι αλουμινενιοι και ΓΛΥΣΤΡΑΝΕ επικινδυνα τοσο στο καβαλημα, οσο και σε πορεια.. Το καταλαβαμε δυστυχως επωδυνα, οταν στην προσπαθεια του να καβαλησει, γλυστρισε και εσκισε την γαμπα του. Στραμπουληξε τον αστραλο και το γονατο. Απευθυνθηκαμε σε εισαγωγεα και ειπε οτι δεν υπαρχει καποιο προσθετο και να κανουμε εμεις πατεντα !! Καμια προταση ? Ευχαριστω.
Με τέτοια τιμη κ κινητηρα, ειναι σουπερ ευκαιρία. ωραια τα yamaha αλλα και 2000 πιο ακριβά
Δηλαδή σε όλα είναι τέλειο ? Γιατί δεν κάνετε μια σύγκριση με το Citycom να μας πείτε που ειναι καλύτερο και που όχι.