Χάρη στα νέα πηνία και το ελαφρύτερο βολάν, ο γνωστός μας 300αρης F4 αδυνάτισε 3 ολόκληρα κιλά.

Χάρη στα νέα πηνία και το ελαφρύτερο βολάν, ο γνωστός μας 300αρης F4 αδυνάτισε 3 ολόκληρα κιλά.

    Κινητήρας

    Στα σπλάχνα του HD συναντάμε τον γνωστό για την αξιοπιστία του, μονοκύλιδρο, υγρόψυκτο κινητήρα F4 της Sym με χωρητικότητα 278 κ.εκ. Ο διαστάσεων 75x63mm κύλινδρος είναι από αλουμίνιο, με ειδικής επεξεργασίας SiC κεραμική επίστρωση. Σε συνδυασμό με τα νέα πηνία και το ελαφρύτερο βολάν, επέφεραν ελάφρυνση βάρους του κινητήρα κατά 3 κιλά. Έτσι το μοτέρ δουλεύει σε χαμηλότερες θερμοκρασίες και με ελάχιστες τριβές. Η απόδοση φτάνει τους 27,5 ίππους στις 8.000 σ.α.λ. με μέγιστη ροπή 2,7 kg-m στις 6.250 σ.α.λ. Η τροφοδοσία πραγματοποιείται από ηλεκτρονικό ψεκασμό, με τη μονάδα ελέγχου ECU να προέρχεται από την Keihin. Η μετάδοση, γίνεται μέσω αυτόματου κιβωτίου CVT. Διακρίνεται για την πολιτισμένη λειτουργία του και στην πράξη αποδεικνύεται αρκετά δυνατός, αλλά  παράλληλα οικονομικός με κατανάλωση 4 λίτρα ανά 100 χιλιόμετρα. Σε συνδυασμό με το 10-λιτρο ρεζερβουάρ καυσίμων, προσφέρει αυξημένα επίπεδα αυτονομίας. Αύξησε την ισχύ του SYM HD300i με φίλτρο DNA, το πρώτο ελληνικό προϊόν που χρησιμοποιήθηκε σε μαζική παραγωγή μοτοσυκλέτας. 

    Σελίδα 1Test: SYM HD300
    Σελίδα 2Aνεση – Εργονομία
    Σελίδα 3Κινητήρας
    Σελίδα 4Πλαίσιο – Αναρτήσεις – Φρένα
    Σελίδα 5Στο δρόμο
    Σελίδα 6Η άποψή μας

    Moto Traffic ΑΡΝΑΟΥΤΟΓΛΟΥ - ΣΙΑΦΑΚΑΣ: Νέα μοντέλα & γνήσια ανταλλακτικά SYM-DAYTONA

    • senirit44@yahoo.com

      Το ότι τελικά σε όλα είναι τέλειο!!! μας προβληματίζει και μας βάζει σε περίεργες σκέψεις!

        1
    • Τάκης

      Στο κόστος υπολογίστε +130-150€ για Michelin, γιατί τα λάστιχα που φοράει αδικούν το στιβαρό του πλαίσιο και την ευελιξία του.

       
    • Τάκης

      Το έχω ένα χρόνο. Έχω 5.500 χλμ. Μέτρια πλαστικά. Σκληρή πίσω ανάρτηση. Αναξιόπιστος δείκτης βενζίνης. Απαράδεκτη μεσαία σκάλα, φωτίζει σαν οριζόντια χαραμάδα. Πίσω ABS ευαίσθητο. Όμως σε απότομο φρενάρισμα από τα 100+ τα φρένα πολύ καλά. Ηλεκτρικά ??? τρία μικρά προβληματάκια που θυμίζουν πρόχειρα φτιαγμένο ιταλικό παλαιάς σχολής. Ευτυχώς η αντιπροσωπεία ανταποκρίθηκε. Κατανάλωση 3.8 λίτρα στα 100 χλμ. Η μέτρηση έχει γίνει από 0 χλμ. Ο κινητήρας φαίνεται καλός χωρίς να φαίνονται οι 27.5 ίπποι του. Γενικά το περίμενα καλύτερο σε όλα. Αλλά δεν είναι. Απορρώ με όλα τα τεστ των <ειδικών>.

        25
    • Γιαννης

      Το ABS λειτουργεί και με 20 χλμ με αποτέλεσμα να μην ακινητοποιείται αν σου "πεταχθεί" κάποιος μπροστά σου (κάπως επικίνδυνο),και "φεύγει" δεξιά ο πίσω τροχός,δεν είναι προοδευτικό όπως γράφεται.(Είναι σε όλα έτσι; )Η σέλα είναι σκληρή. Ο δείκτης βενζίνης δέν είναι αξιόπιστος. Η τιμή του καλή

        8
    • Πριντεζης Ισιδωρος

      Το HD300 ειναι ενα καλο μηχανακι. Υπαρχει ομως ενα προβλημα που οσο και αν φαινεται μικρο, μπορει να αποβει και τραυματικο. Οι μαρσπιεδες του συνεπιβατη ειναι αλουμινενιοι και ΓΛΥΣΤΡΑΝΕ επικινδυνα τοσο στο καβαλημα, οσο και σε πορεια.. Το καταλαβαμε δυστυχως επωδυνα, οταν στην προσπαθεια του να καβαλησει, γλυστρισε και εσκισε την γαμπα του. Στραμπουληξε τον αστραλο και το γονατο. Απευθυνθηκαμε σε εισαγωγεα και ειπε οτι δεν υπαρχει καποιο προσθετο και να κανουμε εμεις πατεντα !! Καμια προταση ? Ευχαριστω.

        14
    • Konstantinos

      Με τέτοια τιμη κ κινητηρα, ειναι σουπερ ευκαιρία. ωραια τα yamaha αλλα και 2000 πιο ακριβά

        17
    • Scooterivios

      Δηλαδή σε όλα είναι τέλειο ? Γιατί δεν κάνετε μια σύγκριση με το Citycom να μας πείτε που ειναι καλύτερο και που όχι.

        58