Η δημοφιλής NC750X ανανεώνεται, τονίζοντας ακόμη περισσότερο τον πολυδιάστατο χαρακτήρα της με νέα εμφάνιση, δυνατότερο κινητήρα, χαμηλότερο βάρος και εξελιγμένο εξοπλισμό.
Από την πρώτη παρουσίαση της το 2012 η NC 750X απέκτησε οπαδούς σε όλη την Ευρώπη αφού κατάφερε να συνδυάσει χαρακτηριστικά διαφορετικών κατηγοριών με την ευχρηστία που παρέχει το κιβώτιο DCT με αποτέλεσμα να είναι κατάλληλη για κάθε αναβάτη. Το 2014 ήρθε η πρώτη μεγάλη αλλαγή που τις χάρισε 75 επιπλέον κυβικά ( από 670 σε 745κ.εκ) το 2016 το κιβώτιο DCT αναβαθμίστηκε με τη μοτοσυκλέτα να ανανεώνεται εμφανισιακά, ενώ το 2018 απέκτησε και traction control προσθέτοντας επιπλέον ασφάλεια σε κάθε διαδρομή. Για το 2021 τα βασικά χαρακτηριστικά όπως η πρακτικότητα, η άνεση και ο φιλικός χειρισμός παραμένουν αλλά βελτιώνονται σημαντικά, αφού η Honda θέλησε να τονίσει ακόμη περισσότερο τον all round χαρακτήρα του μοντέλου αναβαθμίζοντας κινητήρα, κιβώτιο, πλαίσιο, εργονομία καθώς και τα ηλεκτρονικά.
Ξεκινώντας από τον τομέα της εμφάνισης παρατηρούμε πιο αιχμηρή σχεδίαση και μίνιμαλ γραμμές ειδικά στο εμπρός μέρος, το οποίο διαθέτει νέο LED προβολέα, νέα ζελατίνα με σκοπό την καλύτερη προστασία από τον αέρα και ανασχεδιασμένα φέρινγκ. Παρά τον μικρότερο όγκο των πλαστικών τμημάτων, ο χαρακτηριστικός αποθηκευτικός χώρος στην παραδοσιακή θέση του ρεζερβουάρ μεγάλωσε σε χωρητικότητα φτάνοντας τα 23 λίτρα ώστε να μπορεί να φιλοξενήσει ακόμα και ένα Adventure κράνος, ενώ ακριβώς από πάνω του υπάρχουν ειδικές ράγες που επιτρέπουν την τοποθέτηση Tank Bag. Η πληροφόρηση του αναβάτη θα γίνεται χάρη σε μια νέα έχρωμη LCD οθόνη ενώ αριστερά από αυτή θα υπάρχει πλέον η δυνατότητα για τοποθέτηση θύρας USB-C. Αλλαγές συναντάμε και στο πίσω μέρος όπου ξεχωρίζει το ανασχεδιασμένο Led φωτιστικό σώμα και τα Led φλάς, τα οποία σβήνουν αυτόματα όταν ολοκληρωθεί η στροφή, ενώ αναβοσβήνουν σε φρενάρισμα πανικού πάνω από τα 53χλμ/ώρα.
O δικύλινδρος εν σειρά κινητήρας είναι πλέον ελαφρύτερος κατά 1,2 κιλά, καλύπτει τις νέες προδιαγραφές Euro 5 και αποδίδει 4 παραπάνω ίππους φτάνοντας έτσι τους 58 στις 6.750 σ.α.λ,με την ροπή να παραμένει στα 7 Kgm. Σε συνδυασμό με τις κοντύτερες τρείς πρώτες σχέσεις στο κιβώτιο (χειροκίνητο και DCT) και την μετατόπιση του κόφτη 600 σ.α.λ προς τα πάνω βελτιώνονται οι επιδόσεις, δίνοντας παράλληλα πιο σπορ αίσθηση. Στον αντίποδα, η 3 επόμενες σχέσεις είναι ελαφρώς μακρύτερες με σκοπό την χαμηλή κατανάλωση, η οποία σύμφωνα με την Honda θα παραμείνει στα γνώριμα επίπεδα του NC750X χαρίζοντας αυτονομία 400 χλμ. Το NC750X θα εφοδιάζεται πλέον με συμπλέκτη ολίσθησης, ενώ η διαχείριση θα γίνεται μέσω ηλεκτρονικού γκαζιού το οποίο θα συνδυάζεται με traction control 3 επιπέδων (με δυνατότητα απενεργοποίησης), αλλά και 3+1 διαφορετικούς χάρτες απόδοσης κινητήρα: Standard, Sport, Rain και User. Κάθε χαρτογράφηση επεμβαίνει και στην ρύθμιση αλλαγών του DCT, με την επιλογή user να δίνει την δυνατότητα 4 επιλογών, από την ομαλότερη στην πιο επιθετική αλλαγή ταχυτήτων.
Ο αέρας των αλλαγών πέρασε και από το ατσάλινο σωληνωτό πλαίσιο το οποίο είναι νέο και ελαφρύτερο κατά 1,8 κιλά, συμβάλλοντας με τη σειρά του στη συνολική μείωση του βάρους κατά 6 κιλά (214 , 224 DCT) . Χρησιμοποιώντας διαφορετικά πάχη σωλήνων οι σχεδιαστές της Honda δεν κατάφεραν μόνο να μειώσουν το βάρος αλλά και να μετατοπίσουν τη θέση της μπαταρίας, αυξάνοντας έτσι τον αποθηκευτικό χώρο. Όσον αφορά στην εργονομία, η θέση οδήγησης γίνεται ακόμη πιο φιλική, αφού το ύψος της σέλας χαμήλωσε κατά 30χιλ χάρη στη μικρότερη διαδρομή των αναρτήσεων. Το τηλεσκοπικό πιρούνι 41χιλ έχει πλέον διαδρομή 120χιλ (αντί 153,5) όπως και το monoshock αμορτισέρ, το οποίο εδράζεται με μοχλικό και διαθέτει ρύθμιση για την προφόρτιση του ελατηρίου. Στον τομέα των φρένων δεν συναντάμε αλλαγές, καθώς η μοτοσυκλέτα εξοπλίζεται με δίσκους 320χιλ και 240χιλ εμπρός και πίσω αντίστοιχα που συνδυάζονται με δικάναλο σύστημα ABS.