Test: Honda Super Cub C125

Test: Honda Super Cub C125

Test: Honda Super Cub C125

Test: Honda Super Cub C125

Test: Honda Super Cub C125

Test: Honda Super Cub C125

Test: Honda Super Cub C125

Test: Honda Super Cub C125

Test: Honda Super Cub C125

Test: Honda Super Cub C125

Test: Honda Super Cub C125

Test: Honda Super Cub C125

  • Test: Honda Super Cub C125
  • Test: Honda Super Cub C125
  • Test: Honda Super Cub C125
  • Test: Honda Super Cub C125
  • Test: Honda Super Cub C125
  • Test: Honda Super Cub C125

Honda Super Cub C125 - Test

Το Super Cub κάνει την μεγάλη επιστροφή σε μια αγορά που το αγάπησε όσο λίγες παγκοσμίως, για να κάνει τους παλιούς να θυμηθούν και τους νεότερους να μάθουν. Μπορεί να σε ταξιδέψει στον κόσμο του;

HONDA: 5 μοτοσυκλέτες με όφελος ως και 1240ε!

Mε μια ματιά


Test: Honda Super Cub C125

Test: Honda Super Cub C125

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Keyless σύστημα εκκίνησης
Φώτα LED
Χυτοί τροχοί με tubeless ελαστικά
ABS στον εμπρός τροχό

Test: Honda Super Cub C125

Test: Honda Super Cub C125

 
 

Test: Honda Super Cub C125

Test: Honda Super Cub C125

Τιμή: 4.180 ευρώ
+: Ποιότητα, εμφάνιση-φινίρισμα, χαρακτήρας, αναρτήσεις, ευκολία οδήγησης

Test: Honda Super Cub C125

Test: Honda Super Cub C125

-: Υψηλή τιμή, μονή σέλα, έλλειψη πλάγιου σταντ


Test: Honda Super Cub C125

Test: Honda Super Cub C125

Το 1958, το Honda Super Cub C100 άλλαξε δια παντός την παγκόσμια σκηνή του δικύκλου. Με αστραπιαία διάδοση, πέτυχε σε βάθος 60ετίας να είναι το πιο επιτυχημένο μηχανοκίνητο όχημα (ανεξαρτήτως κατηγοριών) ever, με παραγωγή άνω των 100 εκατομμυρίων κομματιών. Στην χώρα μας δε, το «στρογγυλοφάναρο» έγινε αντικείμενο λατρείας: Πούλησε σαν τρελό, έπαιξε σε ταινίες, μύησε αμέτρητους αναβάτες στην μοτοσυκλέτα και επιβίωσε διαχρονικά χάρη στην ποιότητα, την απλότητα, την αξιοπιστία και την προσιτότητά του. Πολλά Super Cub βγήκαν ξανά από τα γκαράζ ελέω κρίσης, ενώ άλλα αναπαλαιώθηκαν, μέσα στη restoring μανία των τελευταίων ετών, κρατώντας ζωντανό το θρύλο. To 2019 η ίδια η Honda επέλεξε να μπει ξανά στο παιχνίδι, φέρνοντας το νέο Super Cub C125 στην χώρα μας. Μόνο που η κατάσταση είναι πια από όλες τις απόψεις, εντελώς διαφορετική. Ας το δούμε αναλυτικά...
 

Σελίδα 2Εμφάνιση-ποιότητα
Σελίδα 3Aνεση-εργονομία
Σελίδα 4Κινητήρας
Σελίδα 5Πλαίσιο-αναρτήσεις- φρένα
Σελίδα 6Οδηγώντας
Σελίδα 7Η άποψή μας
  • Μάκης Λώλος

    Εγω honta inova εχω και ειμαι ευχαριστιμένος αλλά αυτός που το σχεδίασε πρέπει να τον έχουν σουτάρει όχι μόνο είναι πανάκριβο αλλά και η μονή σέλα το αποτελείωσε ας το βάλουν στα αζήτητα για να μην πω κάτι άλλο.

      15
  • Giannis

    Πανάκριβο, αν βγάλεις τα σήματα της Honda βάζεις στοίχημα πως είναι μια κινεζική μπαρούφα. Αν ήταν οι εποχές που σε παρακαλούσαν οι τράπεζες να παρεις δάνειο τότε μπορεί να πούλαγε. Τώρα σίγουρα σκέτη αποτυχία..

      11
  • POPESCU CHRISTOS

    ΕΙΝΑΙ ΜΗΧΑΝΑΚΙ ΜΕ ΤΑ ΟΛΑ ΤΟΥ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ ΚΟΙΝΟ ΟΛΟΙ ΟΙ ΑΛΟΙ ΑΣ ΠΑΡΟΥΝΕ ΚΙΝΕΖΙΚΑ ΣΤΙΝ ΤΕΛΙΚΙ ΟΤΙ ΠΛΗΡΟΝΕΙΣ ΠΕΡΝΕΙΣ ΕΓΟ ΠΗΡΑ ΤΟ ΜΟΝΚΕΥ 125 ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΤΕΛΕΙΟ ΣΕ ΟΛΑ ΤΟΥ ΠΑΡΟΛΟΥ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΗΟΝΤΑΚΙΑΣ

      19
  • γιωργος

    Πιστευω οτι θα πιασει ακριβώς επειδή ειναι ακριβό ποιοτικό και honda και θα το πάρουν όλοι όσοι αγοράζουν iphone για να δείχνονται. Απλά στην καφετέρια εκτός απο το iphone στο τραπεζάκι θα έχουν παρκαρισμένο και το hondaki μπροστά απο το τραπεζάκι.

      19
  • θεοδωρος

    Είναι μπαρόκ, οι χυτές δεν του πάνε το πίσω φτερό και φωτιστικό μοιάζει με παλιό scarabeo είναι πανάκριβο και δεν έφεραν τα κομψοτεχνήματα super cub και cross cub και έφεραν τον κουασιμόδο...

      30
  • θεοδωρος

    Είναι μπαρόκ, οι χυτές δεν του πάνε το πίσω φτερό και φωτιστικό μοιάζει με παλιό scarabeo είναι πανάκριβο και δεν έφεραν τα κομψοτεχνήματα super cub και cross cub και έφεραν τον κουασιμόδο...

      14
  • Konstantinos

    4000 ευρω!! Απατο θα παει...ο κοσμοσ θελει φθηνα οχηματα οχι ακριβες αναβιωσεισ replicas..

      82