Στο YBR δεν υπάρχει κάτι που να χρήζει ιδιαίτερης προσοχής. Το μικρό βάρος το καθιστά πανεύκολο στη χρήση, η χαμηλή σέλα επιτρέπει στα πόδια να ακουμπάνε στο δρόμο με τα γόνατα λυγισμένα, το τεράστιο κόψιμο του τιμονιού επιτρέπει επιτόπιες μανούβρες που θα γίνονταν μόνο με ποδήλατο, ενώ η μίζα κάνει όλα τα προηγούμενα να φαίνονται ακόμη πιο εύκολα και άνετα.
Η θέση οδήγησης είναι σαν παπιού, με τη διαφορά ότι ανάμεσα στα πόδια σου δεν υπάρχει κενό, αλλά μια ντεποζιτούκλα 12 ολόκληρων λίτρων. Με την κατανάλωση να φλερτάρει τα 3 λίτρα για κάθε 100 χλμ., η αυτονομία βρίσκεται περίπου στα 400 χλμ. Γύρω στο ένα ευρώ για κάθε 33,3 χλμ., σύμφωνα με τις σημερινές τιμές της βενζίνης.
Από τη στιγμή που υπάρχει η μίζα, η χρήση της μανιβέλας μπορεί να θεωρηθεί σχεδόν άχρηστη. Με τσοκ και ελάχιστα δευτερόλεπτα υπομονής, το YBR είναι έτοιμο για την περιπλάνησή του στους δρόμους της πόλης. Απαλές και ήρεμες κινήσεις απαιτούνται μόνο για να μπορέσει το μικρό ρετρό δίκυκλο να κινηθεί και να ελιχθεί. Είναι ελαφρύ και ευκολοδήγητο, και δουλεύει ήρεμα και αθόρυβα.
Το μόνο όπου πρέπει να εστιάσετε την προσοχή σας είναι τα nylon ελαστικά του YBR μάρκας Sakura. Για λόγους διατήρησης του κόστους χαμηλά, η επιλογή τους από τον κατασκευαστή ήταν μάλλον επιβεβλημένη.