Και δύο προστατευτικά, για κάρτερ και καρμπιρατέρ.
Σίγουρα πολλοί από εσάς θα είστε σχεδόν βέβαιοι ότι το νέο YBR 125 φοράει ακριβώς τον ίδιο κινητήρα με αυτόν του XT. Αν και θα ήταν απολύτως λογικό να ισχύει κάτι τέτοιο, στην πραγματικότητα οι δύο κινητήρες μπορεί να μοιάζουν, αλλά δεν έχουν άμεση σχέση μεταξύ τους… επιβεβαιωμένα.
Κατά τ' άλλα, η αρχιτεκτονική τους είναι πανομοιότυπη. Αερόψυξη, ένας κύλινδρος, δύο βαλβίδες στον κύλινδρο, χαμηλές εκπομπές ρύπων, εκκίνηση με μίζα και μανιβέλα, κιβώτιο ταχυτήτων πέντε σχέσεων, καρμπιρατέρ, τσοκ, καταλύτης, εισαγωγή φρέσκου αέρα στην εξαγωγή, και τα σχετικά.
Για ακραίες επιδόσεις, μην ψάχνετε. Η χαμηλότερη κατανάλωση του YBR από το XT, από δύο δηλαδή σχεδόν ίδιους κινητήρες, δηλώνει την ηπιότερη ρύθμισή του, και έχει βέβαια αντίκτυπο στο γκάζι.
Το νέο ρετρό δίκυκλο της Yamaha θα φτάσει με δυσκολία τα 100 χλμ./ώρα και ακόμη πιο δύσκολα θα καταφέρει να τα ξεπεράσει.
Η απόδοση ωστόσο του μονοκύλινδρου, σε οποιοδήποτε φάσμα, είναι αυστηρώς γραμμική. Παράλληλα, ο συμπλέκτης είναι πανάλαφρος, σχεδόν σαν να μην υπάρχει, ενώ το κιβώτιο κουμπώνει και τις 5 σχέσεις του θετικά, αδιαμαρτύρητα, με μέτρια δύναμη και χωρίς να αστοχεί.