LIVE: κίνηση στους δρόμους
Share

Test μεταχειρισμένων

Test μεταχειρισμένων
Η μαγεία της απλότητας
Αναρτήσεις/Φρένα
Ο,τι χρειάζεται
yamaha - Στις εξετάσεις για άδεια οπλοφορίας, το μικρό YBR κόπηκε. Ο,τι έχει απομείνει όμως στο μοναδικό μηχανάκι της αγοράς που θυμίζει Bimota -χωρίς να είναι- για τους περισσότερους είναι και το πιο σημαντικό. Και μιλάμε για το στιλ, την εμφάνιση, την απλότητα, την αξιοπιστία και βέβαια την εξωφρενικά χαμηλή τιμή. Κόστος; 2.070 ευρώ μόνο.
Πολύ καλά τα μαρσπιέ του συνεπιβάτη, απλά τα δύο αμορτισέρ.
Τέρας απλότητας το YBR και σε αυτόν τον τομέα. Λεπτά καλάμια μπροστά χωρίς καμία ρύθμιση, διπλά αμορτισέρ πίσω με τέσσερις θέσεις για ρύθμιση της προφόρτισης μόνο, ένα δισκόφρενο μπροστά με διάμετρο 245 χιλ. και δαγκάνα ενός εμβόλου, και ταμπούρο πίσω 130 χιλ. Απλά, τα απολύτως απαραίτητα. Η απόδοση του επιβραδυντικού πακέτου του YBR είναι τυπική. Πατάς το πίσω και γλιστράς, πατάς το μπροστά και δυσκολεύεσαι, πατάς και τα δύο και επιτέλους φρενάρεις. Και η δύναμη και η αίσθηση, αλλά και η προοδευτικότητα, είναι εξίσου ικανοποιητικές. Ως τυπικές, οι αναρτήσεις φροντίζουν για τη μεταφορά του ενός ή των δύο αναβατών στον προορισμό τους, άνετα και ανώδυνα. Τα δύο πίσω αμορτισέρ, στην πιο σκληρή θέση τους θα αντεπεξέλθουν σε οποιοδήποτε βάρος. Αντίθετα, το πιρούνι θα τερματίσει εύκολα, ακόμα και σε ένα δυνατό φρενάρισμα. Σε νορμάλ ρυθμούς, αλλά και σε περίπτωση ανάγκης, φρένα και αναρτήσεις κρίνονται επαρκή και ικανοποιητικά.

 
 Yamaha YBR
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Οδηγώντας
Κινητήρας
Αναρτήσεις/Φρένα
Ανεση/Χώροι
Ποιότητα κατασκευής
Συμπέρασμα


ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ