LIVE: κίνηση στους δρόμους
Share

Aποστολή

Aποστολή
Λίγα αλλά καλά!
BMW
Διαβάστηκε από 37974 αναγνώστες
Η BMW ήταν μία από τις εταιρίες που έκλεψαν τις εντυπώσεις στην Κολωνία. “Εντός έδρας” οι Γερμανοί παρουσίασαν την εκ βάθρων ανανεωμένη γκάμα των μονοκύλινδρων μοντέλων τους, επισφραγίζοντας πως διάγουν μια εξαιρετικά γόνιμη περίοδο. Παράλληλα με τη σειρά G 650X, παρουσιάστηκαν επίσης τα K 1200 R Sport και HP2 Megamoto, τα οποία αποτελούν παραλλαγές ήδη υπαρχόντων μοντέλων. Καθόλου άσχημα, λοιπόν, τα νέα από την BMW, η οποία εξακολουθεί να διευρύνει την γκάμα της και να κερδίζει “πόντους”, τουλάχιστον σε όρους εντυπώσεων.
G 650X
Hot spots
Σύγχρονη αισθητική, Αντεστραμμένο πιρούνι, Δοκιμασμένο και δυνατό μοτέρ, Εξελιγμένο σύστημα ABS 3ης γενιάς, Σε τρεις εκδόσεις με διαφορετικό, χαρακτήρα, για να διαλέξει ο καθένας το δικό του! Πλούσιος προαιρετικός εξοπλισμός

Τεχνικά
Κινητήρας ^ 1Κ, 4βαλβ., υδρ.
Κυβισμός (κ.εκ.) ^ 652
Τροφοδοσία ^ Ψεκασμός
Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.) ^ 53/7.000
Ροπή (kgm/σ.α.λ.) ^ 6,11/5.250
Βάρος (κιλά) ^ 144 (Xchallenge), 148 (Xcountry), 147 (Xmoto)
Ύψος σέλας (χιλ.) ^ 930 (Xchallenge), 840-870 (Xcountry), 920 (Xmoto)
Ρεζερβουάρ (λίτρα) ^ 9,5

Η ανανέωση της μονοκύλινδρης σειράς της BMW στα 650 κ.εκ. ήταν μια αναμενόμενη κίνηση. Tα εξαιρετικά επιτυχημένα F 650, λοιπόν, διαδέχονται τα μοντέλα της σειράς G 650X, την οποία απαρτίζουν τρία μοντέλα: XChallenge, Xmoto και Xcountry. Τα τρία σύνολα δημιουργήθηκαν σε συνεργασία με την Aprilia και εφοδιάζονται με μοτέρ από την αυστριακή Rotax, η ισχύς του οποίου αγγίζει τους 53 ίππους στις 7.000 σ.α.λ.. Κοινό επίσης είναι και το ατσάλινο με τμήματα από αλουμίνιο πλαίσιο, με σχεδίαση που επιτρέπει την τοποθέτηση του ρεζερβουάρ κάτω από τη σέλα για καλύτερη συγκέντρωση των μαζών (κάτι που υπήρχε και στα προγενέστερα F 650), αλλά οι ομοιότητες εξαντλούνται κάπου εδώ, καθώς οι διαφορές σε αισθητική, αναρτήσεις, φρένα και στήσιμο είναι σημαντικές και διακρίνουν τις μοτοσικλέτες. Στα θετικά, τέλος, περιλαμβάνεται η ύπαρξη του εξελιγμένου συστήματος ABS της BMW (προαιρετικά) με δυνατότητα απενεργοποίησής του κατ’ επιλογήν, αλλά και ο πλουσιότατος κατάλογος αξεσουάρ που συνοδεύει τα μοντέλα.
Xchallenge
Αποτελεί την enduro πρόταση της σειράς. Με τροχό 21 ίντσες μπροστά και 18 πίσω με ακτίνες, μεγάλες διαδρομές αναρτήσεων και χαμηλό βάρος, “γλυκοκοιτάζει” δύσκολα ορεινά μονοπάτια. Το αντεστραμμένο πιρούνι εμπρός έχει διάμετρο 45 χιλ. και διαδρομή 270 χιλ., ενώ την ίδια διαδρομή έχει και το πίσω αμορτισέρ, το οποίο λειτουργεί με αέρα, με το σύστημα δηλαδή που είδαμε για πρώτη φορά στο BMW HP2. Όσον αφορά στα φρένα, μπροστά υπάρχει ένας δίσκος 300 χιλ. με διέμβολη δαγκάνα και πίσω δίσκος 240 χιλ με ένα έμβολο, επιλογές που δείχνουν το χωμάτινο προορισμό της μοτοσικλέτας.
Xmoto
H μόδα των Supermoto δε δείχνει σημάδια κόπωσης (κάθε άλλο μάλιστα) και έτσι η BMW αποφάσισε να μπει δυναμικά στο παιχνίδι παρουσιάζοντας το Xmoto. Με 17άρηδες τροχούς, υψηλής ποιότητας περιφερειακά, ασφάλτινα ελαστικά και επιθετική αισθητική, δείχνει σχεδιασμένο για διασκέδαση σε σφιχτό στροφιλίκι. Όπως σε κάθε sm που σέβεται τον εαυτό του, οι απαιτήσεις από το σύστημα πέδησης είναι αυξημένες και έτσι στον μπροστινό τροχό ενεργεί δίσκος 320 χιλ. με τετραέμβολη δαγκάνα, ενώ στον τομέα των αναρτήσεων απαντάται αντεστραμμένο πιρούνι με διάμετρο 45 χιλ. και διαδρομή 270 χιλ. (όπως και στο Xchallenge, αλλά με πιο σφιχτές ρυθμίσεις) και πίσω μονό αμορτισέρ με διαδρομή 245 χιλ.
Xcountry
Αποτελεί την ενδιάμεση λύση και απευθύνεται στους λάτρεις των scrambler, που θέλουν να απολαμβάνουν τη μοτοσικλέτα τους καθημερινά και κατά βάση σε ασφάλτινο τερέν, χωρίς όμως να αποκλείουν μικρά, χωμάτινα παιχνίδια. Οι αναρτήσεις έχουν μικρότερες διαδρομές και συγκεκριμένα 240 χιλ. μπροστά και 210 χιλ. πίσω, ενώ το μονό αμορτισέρ πίσω ρυθμίζεται κατά μήκος, μεταβάλλοντας το ύψος της σέλας από τα 840 ως τα 870 χιλ. Το Xcountry μπορεί να μην έχει τον αθλητικό χαρακτήρα των δύο άλλων μοτοσικλετών, ωστόσο τα ελαφρώς ρετρό στοιχεία που ενσωματώνει σίγουρα θα το βοηθήσουν να βρει το αγοραστικό του κοινό.
K 1200R Sport
Μια νέα έκδοση του Κ 1200R παρουσιάστηκε στην Κολωνία. Η μοτοσικλέτα δεν έχει διαφορές στον κινητήρα, ούτε στα περιφερειακά, αλλά συνοδεύεται από μισό fairing, επιλογή που διευρύνει τους ταξιδιωτικούς της ορίζοντες. Σύμφωνα με τους υπεύθυνους του project, o σχεδιασμός της μάσκας έγινε μετά από εκτεταμένες μελέτες σε αεροσήραγγα και προσφέρει σημαντική προστασία από τον αέρα βελτιώνοντας το χειρισμό, πράγμα απαραίτητο στις ταχύτητες με τις οποίες κινείται το “τέρας” της BMW.
HP2 Megamoto
Από τη στιγμή που το πείραμα HP2 δικαίωσε τις βαυαρικές προσδοκίες, η παραγωγή έκδοσης supermoto ήταν φυσικό επακόλουθο. Τα δομικά μέρη της μοτοσικλέτας παρέμειναν ανέπαφα, αλλά τοποθετήθηκαν τροχοί 17 ιντσών με ασφάλτινα ελαστικά, το φτερό μετακινήθηκε χαμηλά και τοποθετήθηκε μια μικρή μάσκα που δίνει τους απαραίτητους τόνους “αγριάδας”.

 
 Intermot Κολωνίας
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
BMW
Benelli
Ducati
Harley-Davidson


ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ