Νέο πλαίσιο ελαφρύτερο και περισσότερο άκαμπτο από το μοντέλο του 2005.
Στα νέα σχέδια που είχε θέσει η Honda, ώστε το νέο CBR να είναι ελαφρύτερο και στενότερο, ήταν να γίνει και καλύτερη κατανομή των μαζών, δηλαδή προς το κέντρο της μοτοσικλέτας. Το ρεζερβουάρ τοποθετήθηκε χαμηλότερα, ενώ και η απόσταση της σέλας από το τιμόνι μεγάλωσε γι΄ αυτό το λόγο. Τα νέα χαρακτηριστικά του κινητήρα δε θα μπορούσαν να μην επηρεάσουν και το πλαίσιο. Η νέα σχεδίαση του τελευταίου είχε σαν αποτέλεσμα τα λιγότερα χυτά τμήματά του, που πλέον είναι τέσσερα. Αν και το πλαίσιο διατηρεί το ίδιο πάχος στις δοκούς του με το περσινό μοντέλο (2,5 χιλ.), το κέρδος σε στιβαρότητα αλλά και σε λιγότερο βάρος έγινε εφικτό. Το μικρότερο μήκος του κινητήρα επηρέασε αντίστοιχα και το μήκος του πλαισίου, που αν και φέρει μακρύτερο ψαλίδι κατά 5 χιλ. (είναι και ελαφρύτερο), επέτρεψε το μεταξόνιο να κατέβει στα 1.375 χιλ. από τα 1.395 χιλ.. Οι αλλαγές στη γεωμετρία επεκτείνονται και στη γωνία κάστερ που μίκρυνε, ενώ η ακραία γεωμετρία ισορροπήθηκε με ίχνος που μεγάλωσε στα 98 χιλ. από τα 95 χιλ.