LIVE: κίνηση στους δρόμους
Share

Test καινούργιων

Test καινούργιων
Can you Be betteR?
Οδηγώντας: Ένας ταπεινός πρίγκιπας
Φιλικό αλλά και αποτελεσματικό κάτω από όλες τις συνθήκες, το νέο CBR κλέβει τις εντυπώσεις
Δύο μέτρα μακρύτερά σου το CBR 600, στηριγμένο στο σταντ, αδυνατείς να πιστέψεις πως πρόκειται για μοτοσικλέτα 600 κ.εκ.. Λίγο αργότερα καθισμένος στη σέλα της εκπλήσσεσαι από τη λεπτή σιλουέτα της. Παίζεις τη μοτοσικλέτα ανάμεσα στα πόδια σου και η αίσθηση είναι πως πρόκειται για εκθεσιακό πρωτότυπο με τα έγκατα του κινητήρα άδεια, δίχως υγρά στα φρένα και το ρεζερβουάρ. Τα 8 λιγότερα κιλά από το απερχόμενο μοντέλο γίνονται άμεσα αισθητά, όχι πως είχε ακουστεί ποτέ γκρίνια για βαριά αίσθηση, αλλά φέτος έχει ξεπεράσει κάθε προηγούμενο, κάτι που διατηρείται και όταν οι τροχοί του είναι σε κίνηση. Οι αλλαγές στη λειτουργία του κινητήρα γίνονται άμεσα αισθητές. Οι ενδυναμωμένες μεσαίες και τα νέα χαρακτηριστικά ελαστικότητας που διαθέτει αυτός ο κινητήρας κάνουν τη μοτοσικλέτα αποτελεσματική, τόσο μέσα στην πόλη όσο και στις ορεινές διαδρομές, όπου ο οδηγός δε χρειάζεται να έχει την βελόνα του στροφόμετρου ψηλά. Δύναμη παντού και γραμμικά λειτουργούν αγχολυτικά υπέρ του οδηγού. Το κιβώτιο είναι σαφέστατο και με ιδιαίτερα μαλακή και αθόρυβη λειτουργία. Το ηλεκτρονικό σταμπιλιζατέρ τηs Honda έχει φωλιάσει πλέον κάτω από το κάλυμμα του ρεζερβουάρ και ντροπαλά εκτίνει ένα βραχίονα που συνδέεται με την τιμονόπλακα. Η λειτουργία του είναι διακριτική αλλά και με τα ακραία γεωμετρικά χαρακτηριστικά του CBR ιδιαίτερα σωτήρια. Η ευελιξία του CBR θα μπορούσε να ταυτιστεί με μιας ανάλαφρης μπαλαρίνας που με χάρη θα κάνει ό,τι πιο ακραίο, αέρινα και δίχως κόπο. Τα φρένα του supersport της Honda είναι από τα καλύτερα της κατηγορίας και μάλιστα ωφέλημα και στα λίγα χ.α.ω., μιας και η δύναμη έρχεται κλιμακωτά και αποτελεσματικά κάτω από όλες τις συνθήκες. Η αίσθηση από το σύστημα πέδησης είναι κορυφαία, κάτι που ο οδηγός μπορεί να διαχειριστεί ακόμα καλύτερα, μιας και η πληροφόρηση από τις αναρτήσεις είναι εξίσου κορυφαία. Το CBR, όπως προαναφέραμε, δε διαθέτει μονόδρομο συμπλέκτη και το μπλοκάρισμα του πίσω τροχού διαχειρίζεται ο ψεκασμός, δίχως όμως την αποτελεσματικότητα του πρώτου. Πάντως, το μακρύτερο ψαλίδι έχει δώσει στη μοτοσικλέτα αρκετά καλύτερο κοντρόλ και σε συνδυασμό με τη χρήση του μαλακού συμπλέκτη θα χαρίσουν ένα πλατύ χαμόγελο στον οδηγό του CBR, που θα προσεγγίζει την είσοδο κάθε στροφής με τη μοτοσικλέτα διπλωμένη κάτω από τον πλήρη έλεγχό του.

 
 Δοκιμή Honda CBR 600RR
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Αισθητική: NSR με τετράχρονο κινητήρα
Κινητήρας: Μικρότερος – ελαφρύτερος
Εργονομία: Το μικρομεγάλο
Πλαίσιο: Συγκέντρωση των μαζών
Αναρτήσεις- Φρένα
Οδηγώντας: Ένας ταπεινός πρίγκιπας
Συμπέρασμα: Ηγέτης


ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ