Το Caponord, όταν πρωτοεμφανίστηκε το 2002, αποτέλεσε έναν από τους πιο άξιους αντιπροσώπους των μεγάλων on-off, τα οποία μπορούσαν να σε πάνε οπουδήποτε, ανεξαρτήτου αποστάσεως ή μορφολογίας του εδάφους. Ακόμη και σήμερα, παραμένει μια μοτοσικλέτα που δεν πρόκειται να περάσει απαρατήρητη, είτε μιλάμε για την επιβλητική της εμφάνιση είτε για τον “αγριεμένο” χαρακτήρα της. Ο χαρακτήρας αυτός οφείλεται στον τετραβάλβιδο κινητήρα V2 60 μοιρών, τον οποίο έχει δανειστεί από το RSV και με τις απαραίτητες μετατροπές έγινε ομαλότερος και περισσότερο γραμμικός. Ο συγκεκριμένος κινητήρας από την πρώτη στιγμή έδωσε στο Caponord την ισχύ αλλά και το νεύρο που χρειαζόταν και ελάχιστα άλλαξε από το 2001 μέχρι σήμερα. Ωστόσο, το 2004 έγιναν αρκετές αλλαγές ουσίας στα περιφερειακά μέρη της μοτοσικλέτας. Το μεγάλο on-off απέκτησε σύστημα ABS και νέους δίσκους, σκληρότερα ελατήρια στις αναρτήσεις, ψηλότερη ζελατίνα και χούφτες, ανοξείδωτα τελικά εξατμίσεων και αλουμινένια προστατευτικά. Το Caponord παραμένει ίδιο και για το 2007 – άλλωστε, δεν έχει ανάγκη από αλλαγές. Είναι δυνατό και νευρικό, κρύβοντας με επιτυχία τα 215 κιλά του. Επιπλέον, είναι άνετο και κρατά τον αναβάτη ξεκούραστο, ακόμη και μετά από πολλά χιλιόμετρα, ενώ αποτελεί ένα ιδιαίτερα σταθερό σύνολο, είτε μιλάμε για κλειστές στροφές στην άσφαλτο είτε για αντίξοες συνθήκες στο χώμα.