Όταν το Transalp 600 απέκτησε 50 κ.εκ. παραπάνω το 2000, οι άνθρωποι της Honda ήξεραν ότι το ήδη δημοφιλές μοντέλο τους έμελλε να γνωρίσει ακόμη περισσότερη επιτυχία. Το XL 650V Transalp έχει γράψει τη δική του ιστορία και στην Ελλάδα, έχοντας κατακτήσει τον τίτλο της σταθερής αξίας. Ο κινητήρας του παραμένει ίδιος μέχρι σήμερα. Το δικύλινδρο υγρόψυκτο σύνολο αποδίδει 55 ίππους στις 7.500 σ.α.λ. και 5,6 kgm στις 5.500 σ.α.λ. και πολλοί είναι αυτοί που πλέον το θεωρούν γερασμένο, ωστόσο, το Transalp συνεχίζει ακάθεκτο και χωρίς αλλαγές. Οι μόνες βελτιώσεις που δέχθηκε αυτά τα χρόνια αφορούν κυρίως στο face lift του 2005, όταν το μοντέλο απέκτησε νέα ζελατίνα, σέλα, όργανα, ζάντες και δύο τελικά εξάτμισης. Το Transalp, πάντως, αγνοεί τα όσα αρνητικά ακούγονται. Άλλωστε, παραμένει μια άκρως ανταγωνιστική μοτοσικλέτα, ειδικά στο χώμα, ενώ και σε ταξίδια κινείται ήρεμα και χαλαρά, παραμένοντας άνετο και προβλέψιμο. Επιπλέον, παραμένει άνετο και πρακτικό και μέσα στην πόλη. Με λίγα λόγια, μπορεί το Transalp να ζητά κάποιους συμβιβασμούς από τον αναβάτη του, ωστόσο, παραμένει μια τίμια και αρκούντως πρακτική πρόταση.
Αξίζει να σημειώσουμε, τέλος, ότι μετά από αρκετά χρόνια απουσίας σημαντικών αλλαγών στο Transalp, οι φήμες για ανανέωση (με κινητήρα, μάλιστα, 700 κ.εκ.) από τη Honda για το 2008 είναι εντονότερες από ποτέ.