Ένα από τα πιο σκληροτράχηλα αλλά και ιστορικά μοντέλα της κατηγορίας, το KLR, δε χρειάζεται ιδιαίτερες συστάσεις ή τεχνικές αναλύσεις. Στο κάτω-κάτω από την πρώτη του εμφάνιση το 1987 μέχρι σήμερα, ελάχιστες αλλαγές έγιναν σε ένα “πακέτο” που έχει αρκετά πλεονεκτήματα, ικανοποιώντας διαφορετικές κατηγορίες αναβατών. Η μεγάλη ροπή του κινητήρα του δίνει το απαραίτητο πλεονέκτημα που ισοβαθμεί τη μέτρια ιπποδύναμη, ενώ ακόμα και σε μεγάλες ταχύτητες, οι κραδασμοί δεν προκαλούν κανένα πρόβλημα και οι μικρές ή μεγάλες διαδρομές γίνονται με άνεση. Επιπλέον, ο χαρακτήρας του ισορροπεί με επιτυχία ανάμεσα στους ασφάλτινους και χωμάτινους προσανατολισμούς του, χάρη στις σωστά ρυθμισμένες αναρτήσεις. Η τελική ταχύτητα των 175 χιλιομέτρων, η σταθερότητα που έχει το KLR 650 ακόμη και σε μεγάλες ταχύτητες και η φαρδιά σέλα εγγυώνται ένα σχετικά άνετο ταξίδι στην άσφαλτο. Μοναδικό μειονέκτημα σε μια τέτοια περίπτωση θα αποτελέσει η ελλιπής προστασία από τον αέρα, ελέω έλλειψης ζελατίνας. Από την άλλη, ταξιδεύοντας σε χωμάτινους δρόμους, ίσως καθυστερήσετε να φτάσετε στον προορισμό σας – όχι για κανέναν άλλο λόγο αλλά γιατί θα υποκύψετε στον πειρασμό να παίξετε λίγο μαζί του. Το τιμόνι θα δώσει άψογο μοχλό και οι αναρτήσεις δε θα φανούν σκληρότερες απ’ όσο πρέπει.