Ο ισχυρός κινητήρας λειτουργεί γραμμικά και, ακόμη και λίγο μετά τις 7.000 σ.α.λ., όταν έρχεται μια αισθητή αύξηση της απόδοσης, η λειτουργία παραμένει ομαλή. Οι επιδόσεις κυμαίνονται σε υψηλά επίπεδα, ενώ μεγαλύτερη από τον ανταγωνισμό είναι και η ακλόνητη συμπεριφορά της. Σε υψηλές ταχύτητες δεν πρόκειται να παρατηρηθούν ταλαντώσεις του μπροστινού ή αστάθεια, ενώ σε οριακές κλίσεις θα αναλάβουν οι σκληρές αναρτήσεις και το ακλόνητο πλαίσιο. Το πιο θετικό σημείο του 690 SM, όμως, είναι πως, σε κάθε περίπτωση, ο οδηγός έχει τον πλήρη έλεγχο.
Τάσεις… χουλιγκανισμού
Τιμή: 8.890 ευρώ
Το νέο 690 SM είναι πιο πολιτισμένο και ποιοτικό από τον προκάτοχό του, το 640. Ωστόσο, υιοθετεί μια πιο εκκεντρική αισθητική και διατηρεί την αγριότητά του, η οποία έρχεται με ώριμο και λειτουργικό τρόπο.
Ιδιαίτερο…
… αισθητικά και όχι μόνο. Σχεδιαστικά, οι Αυστριακοί βασίστηκαν ολοκληρωτικά στις γωνίες. Επιπλέον, το κοντό μπροστινό φτερό είναι ενσωματωμένο στη μάσκα, η ουρά θα μπορούσε να ανήκει σε street μοτοσικλέτα και τα δύο τελικά είναι μοναδικά στο είδος τους. Οι ιδιαιτερότητες του 690, όμως, δε σταματούν στην αισθητική. Ο κινητήρας είναι σύγχρονος, το πλαίσιο είναι τύπου χωροδικτυώματος και τα πακέτα φρένων και αναρτήσεων ανήκουν στις WP και Brembo αντίστοιχα και εντυπωσιάζουν με τη λειτουργία τους.