Προϊδεασμένος από τις φωτογραφίες του Stelvio, περίμενα να δω μπροστά μου μία ογκώδη μοτοσικλέτα στα πρότυπα της μεγάλης on-off κατηγορίας. Οι απορίες μου για το μέγεθός του δεν άργησαν να λυθούν αφού, φτάνοντας στο πολυτελές τουριστικό θέρετρο Borgo San Luigi, όπου μας φιλοξένησε η Moto Guzzi και πηγαίνοντας για το δείπνο, μας περίμενε μία ευχάριστη έκπληξη. Δίπλα ακριβώς από το φημισμένο, για τα εκλεκτά του πιάτα, εστιατόριο του συγκροτήματος και σε ένα σκεπαστό υπαίθριο χώρο που τον χώριζαν λίγα μέτρα από αυτό, βρίσκονταν παρατεταγμένα περί τα 40 Stelvio! Από κοντά, το πρώτο πράγμα που κάνει εντύπωση είναι ο σαφώς μικρότερος όγκος της μοτοσικλέτας από τον αναμενόμενο, θυμίζοντας μοντέλο της μεσαίας κατηγορίας. Βέβαια, το νέο μοτέρ με τις τετραβάλβιδες κεφαλές δεσπόζει στην όλη κατασκευή με το μέγεθός του και σου θυμίζει ότι μπροστά σου βρίσκεται μία μοτοσικλέτα 1.200 κ.εκ. Το μισό φέρινγκ είναι επίσης μικρό και κύρια σχεδιαστικά του χαρακτηριστικά είναι οι γωνίες, οι επίπεδες επιφάνειες και οι δύο τεράστιοι προβολείς που κυριαρχούν. Το πίσω μέρος παρουσιάζεται “γυμνό” και τα πλαστικά τμήματα απλά απουσιάζουν. Οι βάσεις για τις βαλίτσες και οι χειρολαβές του συνεπιβάτη είναι ενσωματωμένες στο design και το όλο concept χαρακτηρίζεται από έναν “ανάλαφρο” τόνο που μεταφέρει οπτικά το βάρος στο μπροστινό μέρος και το πληθωρικό μοτέρ. Το πίσω φωτιστικό σώμα με το διάφανο κρύσταλλο και τα ενσωματωμένα φλας είναι κομψό και ιδιαίτερα εντυπωσιακό όταν είναι αναμμένο. Το λευκό ταχύμετρο και ο αντίστοιχος φωτισμός της μεγάλης ψηφιακής οθόνης προσθέτουν μία κομψή νότα, ενώ και τα δύο είναι ευανάγνωστα.