net.mototriti.gr τεύχος net.mototriti.gr Scooter τεύχος
Share

Test καινούργιων

Test καινούργιων
Το μεγάλο στοίχημα
Κινητήρας: Μικρές αλλαγές
Διαβάστηκε από 76258 αναγνώστες
Κινητήρας: Μικρές αλλαγές
Το 8βάλιβιδο μοτέρ του Stelvio είναι η τελευταία εξέλιξη του V2 της Moto Guzzi. Θεωρητικά και σε σχέση με το ανανεωμένο Griso, από όπου και προέρχεται, δε φέρει σημαντικές αλλαγές πέραν του 2-1 συστήματος εξαγωγής και της διαφορετικής χαρτογράφησής του. Σε σχέση με αυτό αποδίδει πέντε ίππους λιγότερους, με την έμφαση εδώ να έχει δοθεί στην απόδοση στις χαμηλές και μεσαίες στροφές. Η μέγιστη απόδοσή του ανέρχεται στους 105 ίππους στις 7.500 σ.α.λ. και η ροπή, που ξεπερνά τα 11 χιλιογραμμόμετρα, φτάνει τη μέγιστη τιμή της στις 6.400 σ.α.λ. O τοποθετημένος κατά το διαμήκη άξονα κινητήρας συνδυάζεται με 6τάχυτο κιβώτιο και η μετάδοση στον πίσω τροχό πραγματοποιείται παραδοσιακά μέσω του άξονα CARC της Moto Guzzi.

 
 Moto Guzzi Stelvio 1200 4V
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Εργονομία/Ποιότητα: Σε υψηλά επίπεδα
Στο δρόμο: Σχέση εμπιστοσύνης
Moto Guzzi Quota 1000: Ο Πρόγονος…
Αξεσουάρ: Έτοιμο για το γύρο του κόσμου!
Στο μενού και το χώμα!
Κινητήρας: Μικρές αλλαγές
Πλαίσιο/αναρτήσεις
Σχεδίαση: Μικρότερο στο μάτι…
Φρένα/Τροχοί
Συμπέρασμα


ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ