Η δεύτερη έκπληξη έρχεται με το που καθίσεις στη σέλα του ιταλικού on-off. Το 18λιτρο ρεζερβουάρ κρύβει επιτυχώς τον όγκο του και φέρνει τα πόδια αρκετά κοντά μεταξύ τους, ενώ τα μαρσπιέ “κλείνουν” τα γόνατα σε φυσικές γωνίες. Το μεγάλο σε διαστάσεις τιμόνι τοποθετεί τα χέρια ανοιχτά και ψηλά, κάτι που ευνοεί την κίνηση εκτός δρόμου. Η ζελατίνα ρυθμίζεται εύκολα πάνω - κάτω, μέσω δύο περιστροφικών διακοπτών. Θεωρητικά, τα πάντα μπορούν να έρθουν στις αποστάσεις που επιθυμεί ο αναβάτης αφού, τόσο το τιμόνι, όσο και η σέλα μπορούν να αλλάξουν θέση, με το ύψος της τελευταίας να μεταβάλλεται μεταξύ 820 και 840 χιλ. Τα χειριστήρια και ο πίνακας οργάνων βρίσκονται στις σωστές θέσεις και θα απαιτήσουν ελάχιστο χρόνο εξοικείωσης. Η ποιότητα κατασκευής κυμαίνεται σε υψηλά επίπεδα και όλα πάνω στο Stelvio δείχνουν τακτοποιημένα. Η εικόνα ολοκληρώνεται από την προσοχή στη λεπτομέρεια και το λογότυπο της Moto Guzzi που κάνει την εμφάνισή του ουκ ολίγες φορές επάνω στη νέα μοτοσικλέτα.