LIVE: κίνηση στους δρόμους
Share

Test καινούργιων

Test καινούργιων
Special Καταστάσεις
Εργονομία/ποιότητα
Διαβάστηκε από 62448 αναγνώστες
Το διαφορετικό (σε σχέση με την LX 150) μπροστινό μέρος είναι ψηλότερο δίνοντας καλύτερη κάλυψη από αέρα και βροχή. Ο γάντζος για σακούλες και μικροπράγματα μετακόμισε από τη σέλα στα γόνατα του αναβάτη, κάτι που σημαίνει πως μπορούμε πλέον να την ανοίξουμε χωρίς να πέσουν. Από την άλλη όμως, το μπροστινό ντουλάπι αντικατέστησαν δύο μικρότερες μόνιμα ανοικτές θήκες μειώνοντας τον ασφαλιζόμενο αποθηκευτικό χώρο. Τα όργανα είναι μικρά αλλά ευδιάκριτα. Τα φώτα πορείας (όχι σήμανσης) είναι μόνιμα αναμμένα, κάτι που σημαίνει πως θα πρέπει να προσέχουμε πόση ώρα έχουμε ανοικτό τον κεντρικό διακόπτη με σβηστό κινητήρα. Η εκκίνηση γίνεται με μίζα και μανιβέλα, αν και η δεύτερη δε θα δουλέψει εύκολα αν έχετε μείνει από μπαταρία. Το αφρώδες υλικό της σέλας είναι μαλακό και η πολύωρη αναμονή επάνω της δε θα ενοχλήσει τα μαλακά σας μόρια. Το λουρί που υπήρχε στην Et4 αλλά όχι στην LX επανήλθε αλλά απουσιάζει οποιοδήποτε σημείο στήριξης για το συνεπιβάτη ή φόρτωσης μικροαντικειμένων. Κάτω από αυτή υπάρχει χώρος στον οποίο άνετα μπαίνει ένα full face κράνος, γάντια και τα υποτυπώδη εργαλεία.

 
 Vespa S 125
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Σχεδίαση
Εργονομία/ποιότητα
Κινητήρας: ΑΑΑ (Ανέξοδος, Αλεξίσφαιρος, Αερόψυκτος)
Συντήρηση: Στις αρχές της Vespa
Στο δρόμο: Δυνατή σαν 150 κυβικά
Φρένα/αναρτήσεις/τροχοί
Εν κατακλείδι


ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ