LIVE: κίνηση στους δρόμους
Share

Test καινούργιων

Test καινούργιων
Special Καταστάσεις
Κινητήρας: ΑΑΑ (Ανέξοδος, Αλεξίσφαιρος, Αερόψυκτος)
Διαβάστηκε από 62447 αναγνώστες
Ο τετράχρονος κινητήρας των 125 κυβικών πληροί τις προϋποθέσεις Euro 3. Στο διάστημα που έχει κυκλοφορήσει έχει αποδειχθεί άθραυστος απέναντι σε αμελή χρήση. Το γεγονός ότι παραμένει αερόψυκτος αυξάνει τις ανοχές του, ενώ οι 10 ίπποι που αποδίδει κρίνονται αρκετοί για τα 112 κιλά του συνόλου. Με τη στοιχειώδη συντήρηση θα φτάσει και θα περάσει την πρώτη εκατοντάδα χιλιάδων χιλιομέτρων στο οδόμετρο. Η κλιμάκωση του ιμάντα είναι ομαλή και γραμμική βοηθώντας την ‘‘κυρία’’ να επιταχύνει ομοιόμορφα σε όλες τις ενδείξεις του κοντέρ. Η ποιότητα κύλισης είναι ομαλή χωρίς τριξίματα ή περίεργους μηχανικούς ήχους. Στην τροφοδοσία της βενζίνης, που πλέον έχει αναλάβει τρόμπα, παρεμβάλλεται φίλτρο που θα κρατήσει ανεπιθύμητα σωματίδια.

 
 Vespa S 125
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Σχεδίαση
Εργονομία/ποιότητα
Κινητήρας: ΑΑΑ (Ανέξοδος, Αλεξίσφαιρος, Αερόψυκτος)
Συντήρηση: Στις αρχές της Vespa
Στο δρόμο: Δυνατή σαν 150 κυβικά
Φρένα/αναρτήσεις/τροχοί
Εν κατακλείδι


ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ