LIVE: κίνηση στους δρόμους
Share

Test καινούργιων

Test καινούργιων
Η μέση οδός
Βελούδινη επανάσταση
Διαβάστηκε από 78992 αναγνώστες
Η λειτουργία του ψεκασμού τέλεια και ο κινητήρας απολαυστικός στον τρόπο με τον οποίον «γεμίζει» τις σχέσεις. Ανοίγεις το γκάζι και νιώθεις μια δυνατή ώθηση, ανεξαρτήτως του αν η βελόνα του στροφόμετρου «τεμπελιάζει» χαμηλά ή δουλεύει υπερωρίες ψηλά. Τα 8,3 κιλά ροπής που ανακοινώνει η Aprilia μπορεί να ακούγονται κάπως αισιόδοξα, αλλά στην πραγματικότητα φαίνονται τόσα και εκτός αυτού, είναι επίσης «απλωμένα» σε όλο το φάσμα των στροφών λειτουργίας του κινητήρα. Από δύναμη όμως; Συνήθως οι «ροπάτες» μοτοσικλέτες δίνουν την αίσθηση ότι υστερούν σε ισχύ λόγω της απουσίας ενός ξεσπάσματος και το Dosoduro ανήκει σαφώς σε αυτήν την κατηγορία. Παράλληλα, την αίσθηση αυτή ενισχύει το πολύ καλό στήσιμο της μοτοσικλέτας που «κρύβει» τα χιλιόμετρα, αλλά και η διαχείριση του ψεκασμού που κάνει πολύ καλά τη δουλειά της. Μην γελιέστε, το Dorsoduro είναι δυνατό, απλά την ισχύ του την δείχνει με έναν «ραφιναρισμένο» τρόπο... μέχρι που να αλλάξεις mode και να επιλέξεις Sport. O κινητήρας «τσαμπουκαλεύεται» και ανεβάζει στροφές πιο γρήγορα, η απόκριση είναι πιο άμεση και τελικά η αίσθηση που αποκομίζεις είναι πως το πάτημα του διακόπτη, μάλλον κόντυνε την τελική σχέση μετάδοσης, παρά άλλαξε τη χαρτογράφηση! Βέβαια, στις καθημερινές μετακινήσεις, αργά ή γρήγορα, το Sport mode θα κουράσει, αφού η απόκριση γίνεται πλέον απότομη, και αυτό μπορεί να είναι διασκεδαστικό σε ένα ορεινό στροφιλίκι, αλλά μέσα στην πόλη είναι εκνευριστικό. Η επιλογή Rain, τέλος, επιδρά καταλυτικά στον τρόπο απόδοσης του κινητήρα και είναι ιδανική για πολύ γλιστερές συνθήκες (…βροχή δηλαδή), αλλά και για χαλαρωτικές βόλτες.

 
 Δοκιμή Αprilia SMV 750 Dorsoduro
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Από έξω εμφάνιση, από μέσα άνεση
Eνα supermoto που ήθελε να είναι street
Στην πόλη και στα πέριξ
Βελούδινη επανάσταση
Συμπέρασμα


ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ