LIVE: κίνηση στους δρόμους
Share

Test καινούργιων

Test καινούργιων
Η μέση οδός
Στην πόλη και στα πέριξ
Διαβάστηκε από 78990 αναγνώστες
Το Dorsoduro έχει πολύ ελαφριά αίσθηση και τα 186 «στεγνά» κιλά βάρους που ανακοινώνει η Aprilia, δεν θα τα νιώσετε πουθενά, ακόμα και στους επιτόπιους ελιγμούς, χάρη στο πολύ καλό ζύγισμα της μοτοσικλέτας. Στο δρόμο, αυτό μεταφράζεται σε άμεση υπακοή στις εντολές του αναβάτη, ο οποίος έχει στη διάθεσή του και την «αβάντα» της καρατιμόνας που προσφέρει πολύ καλό μοχλό. Η πόλη είναι ένα πεδίο στο όποιο το Dorsoduro δεν θα αντιμετωπίσει κανένα πρόβλημα, όντας ευέλικτο, σβέλτο και με μεγάλα αποθέματα ενεργητικής ασφάλειας. Όσο τα χιλιόμετρα ανεβαίνουν μέχρι και τα 220+ του κοντέρ, που αποτελούν και τη μεγαλύτερη ένδειξη που είδαμε, το Dorsoduro είναι υποδειγματικά σταθερό για ψηλότερη γυμνή μοτοσικλέτα, αρκεί να μην γραπώνεται κανείς από το τιμόνι. Δύσκολο αυτό, αφού πρακτικά η κάλυψη από τον αέρα είναι μηδενική και μόνο αν σκύψει κανείς πολύ, μπορεί να βρει μια σχετικά απάνεμη γωνία λίγα εκατοστά πάνω από τον πίνακα οργάνων και πίσω από τη μάσκα. Εν ολίγοις, με 140-150 χλμ./ώρα το ταξίδι είναι άνετο και με τη μέση κατανάλωση στα 6,5 λτ./100 χλμ. και τη χωρητικότητα του ρεζερβουάρ στα 12 λίτρα, αυτό σημαίνει μέση αυτονομία 184 χλμ., μια χαρά απόσταση για στάση δηλαδή, πριν αρχίσουν τα μουδιάσματα και τα πιασίματα.

 
 Δοκιμή Αprilia SMV 750 Dorsoduro
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Από έξω εμφάνιση, από μέσα άνεση
Eνα supermoto που ήθελε να είναι street
Στην πόλη και στα πέριξ
Βελούδινη επανάσταση
Συμπέρασμα


ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ