Τα scooter 300 κ.εκ. αποτελούν τη νέα γενιά που φαίνεται αργά και σταθερά ότι αντικαθιστά την κατηγορία των αντίστοιχων οχημάτων με κινητήρες 250 κ.εκ. Τα συγκεκριμένα scooter είναι ιδανικά για την κίνηση
μέσα στην πόλη, ωστόσο παραμένει άγνωστο πόσο καλά τα καταφέρνουν στον τομέα της οικονομίας και τι δαπάνες απαιτούν για τη χρήση τους για 20.000 χλμ. ή δύο χρόνια.
Τα scooter 300 κ.εκ. αποτελούν τη νέα γενιά δικύκλων πόλης. Τα επιπλέον κυβικά τους, σε σχέση με τα scooter των 250 κ.εκ., έχουν ενισχύσει τις επιδόσεις τους, ενώ η νέα τεχνολογία που φέρουν, έχει διατηρήσει την κατανάλωση καυσίμου στα ίδια επίπεδα με το παρελθόν. Η ευχρηστία των συγκεκριμένων scooter για την κίνηση μέσα στην πόλη είναι αναμφισβήτητη, μιας και η αυτόματη μετάδοση, αλλά και το γεγονός των ενσωματωμένων αποθηκευτικών χώρων, κορυφώνουν την πρακτικότητά τους. Φυσικά, μεγάλο ερωτηματικό αποτελεί ποιο είναι το πραγματικό κόστος χρήσης τους διανύοντας 20.000 χλμ. (δύο χρόνια). Βάλαμε ως όριο αυτά τα χιλιόμετρα, μιας και ένα ενδεικτικό νούμερο για τα χιλιόμετρα που θα διανύσει ένα scooter της συγκεκριμένης κατηγορίας μέσα σε ένα χρόνο είναι τα 10.000 χλμ. Το κόστος χρήσης που εξετάζουμε, περιλαμβάνει όλες τις παραμέτρους δαπάνης για τα scooter που ακολουθούν: την κατανάλωση βενζίνης για 20.000 χλμ., το κόστος των service τους μέχρι και την ολοκλήρωση των συγκεκριμένων χιλιομέτρων, τα τέλη κυκλοφορίας 2 ετών, αλλά και τα ασφάλιστρα. Οι τιμές των service είναι ενδεικτικές και αποτελούν τις χρεώσεις συγκεκριμένων συνεργείων που ανήκουν στο δίκτυο των εταιρειών, συνεπώς οι τιμές μεταξύ των συνεργείων του δικτύου μπορεί να διαφέρουν, αλλά σίγουρα όχι σημαντικά. Διαβάστε αναλυτικά το άρθρο που ακολουθεί και ανακαλύψτε το "βασιλιά" της οικονομίας μεταξύ των δημοφιλέστερων scooter με κυβισμό 300 κ.εκ.