LIVE: κίνηση στους δρόμους
Share

Θέματα αγοράς

Θέματα αγοράς
Scooter 300 κ.εκ. και κόστος χρήσης
Aprilia Scarabeo 300S
Διαβάστηκε από 95293 αναγνώστες
Μεγαλύτερο και Special!
Το νέο μέλος της σειράς των Scarabeo κάνει ό,τι μπορεί για να ξεχωρίσει. Απέκτησε μεγαλύτερο κινητήρα και φόρεσε και τα καλά του, αποκτώντας το προσωνύμιο Special. Και όλα αυτά, χωρίς να είναι καν επιτακτική ανάγκη, μιας κι ένα Scarabeo ξεχωρίζει παντού! Η σειρά των Scarabeo φυσικά και δεν θα μπορούσε να χάσει την ευκαιρία που εμφανίστηκε με την ανάπτυξη του νέου Quasar των 278,3 κ.εκ. της "μαμάς" Piaggio. Έτσι, η προσθήκη στη σειρά ενός μοντέλου 300 κ.εκ. δεν ήταν παρά θέμα χρόνου. Και το μοντέλο αυτό είναι το Scarabeo 300S, ένα scooter που, αν εξαιρέσεις το μεγαλύτερο κινητήρα και κάποιες λεπτομέρειες στην αισθητική, δεν διαφέρει από τα υπόλοιπα της σειράς.
¶νεση/εργονομία: Κορυφαίο.
Το Scarabeo 300S αποτελεί ένα από τα πιο άνετα, αν όχι το πιο άνετο, scooter της κατηγορίας.  Η σέλα είναι μεγάλη και μαλακή, βολεύοντας αναβάτη και συνεπιβάτη. Επιπλέον, δεν βρίσκεται σε μεγάλο ύψος, επιτρέποντας στα πόδια να φτάσουν άνετα στην άσφαλτο. Ο χώρος για τα πόδια είναι ικανοποιητικός, ενώ η ζελατίνα στη μάσκα θα προστατέψει καλύτερα απ΄όσο δείχνει, αφήνοντας μόνο τους ώμους εκτεθειμένους. 
Αισθητική: Πιστό στην οικογένεια. 
Στον τομέα της αισθητικής, τα  Scarabeo γενικότερα έχουν καταφέρει κάτι που λίγα μοντέλα μπορούν να διεκδικήσουν: είτε θα τα λατρέψεις είτε θα τα μισήσεις. Οπότε, σε όποια κι από τις δύο κατηγορίες να ανήκεις, θα παραδεχθείς την αισθητική τους. 
Στα ίδια πλαίσια κινείται και το 300S. Η αισθητική του δεν έχει ξεφύγει στο παραμικρό από αυτή των υπολοίπων. Τα πλαστικά του είναι γεμάτα καμπύλες και στο πλάι δεσπόζει το κλασικό πλέον πάνελ με το λογότυπο Scarabeo. Τα τελειώματα στο κοστούμι του είναι φινιρισμένα με μαύρο ματ, ενώ πολλές λεπτομέρειες έχουν καλυφθεί με χρώμιο. Η μάσκα παραμένει ίδια, με το μεγάλο στρογγυλό φανάρι να βρίσκεται στο τιμόνι. Ένα νέο στοιχείο που αποτελεί ένα από τα πιο όμορφα του Scarabeo 300S, είναι ο λευκός πίνακας οργάνων, με το επίσης λευκό φως. 
Κινητήρας Αναμενόμενο! 
Όπως και σε όλα τα υπόλοιπα 300άρια scooter του ομίλου 
Piaggio, έτσι και στο Scarabeo συναντάμε το νέο Quasar των 278,3 κ.εκ.. Το μονοκύλινδο και ψεκαστό κινητήριο σύνολο χαρίζει υψηλότερα αποθέματα ροπής, σε σχέση με αυτό των 244 κ.εκ., παρά το γεγονός ότι δεν διαθέτει αυξημένη ιπποδύναμη. Και αυτή η αλλαγή, όμως, είναι αρκετά σημαντική, ιδιαίτερα σε ένα scooter όπως το Scarabeo που σου δίνει μια βαριά αίσθηση. Η αίσθηση αυτή, λοιπόν, σχεδόν θα εξαφανιστεί, χάρη στη σπιρτάδα του κινητήρα. 
Οδηγώντας: Εντός και εκτός πόλης .
Η πρώτη εντύπωση που θα σου αφήσει το Scarabeo 300S είναι αυτή της βαριάς αίσθησης. Η απόδοση του 
εξαιρετικού μοτέρ του, όμως, θα βοηθήσει τον οδηγό σε αυτές τις συνθήκες. Όταν ο δρόμος ανοίξει, το Scarabeo θα δείξει τον πραγματικό του χαρακτήρα. Ειδικά έξω από την πόλη, η σταθερότητά του και η προστασία από τον αέρα θα εντυπωσιάσουν. Ωστόσο, η κακή εικόνα του πιρουνιού παραμένει, ειδικά σε ελιγμούς και στροφές, κυρίως στον τομέα της πληροφόρησης. Ωστόσο, αυτό δεν αναιρεί το γεγονός ότι το Scarabeo είναι το σταθερότερο scooter 300 κ.εκ., λόγω του εξαιρετικού πλαισίου του. Με λίγα λόγια, το Scarabeo θα εκτιμηθεί περισσότερο έξω από την πόλη και κυρίως στην εθνική.
Ο νέος κινητήρας των 300 κ.εκ. διαθέτει υψηλότερα αποθέματα ροπής σε σχέση με το παρελθόν.
To δυνατό σημείο του Scarabeo είναι ο ανοιχτός δρόμος.

Τιμή ( ευρώ)4.312
Σταθερότητα στην τελική, άνεση, χώροι, φρένα Ελλιπής πληροφόρηση πιρουνιού, βαριά αίσθηση και μικρό κόψιμο τιμονιού
Χρώματα Λευκό, μαύρο, γκρι
Κόστος συντήρησης
Σύνολο 1.945 ευρώ.
Το Scarabeo κρίνεται ιδιαίτερα οικονομικό στα πλαίσια σύγκρισης που έχουμε θέσει. Το γεγονός ότι το service του γίνεται κάθε 6.000 χλμ., αλλά και ότι το εξουσιοδοτημένο συνεργείο που απευθυνθήκαμε (Αρμακόλλας Αντώνιος) χρεώνει έξοδα εργασίας κάθε 12.000 χλμ., δικαιολογεί το παραπάνω γεγονός.
• 1.342,32 ευρώ σε βενζίνη (μετά από 20.000 χλμ.)
• 191 ευρώ για service (ολοκληρώνοντας 20.000 χλμ.)
• 376 ευρώ για το φτηνότερο πακέτο ασφάλισης για δύο χρόνια (188 ευρώ το χρόνο)
• 36 ευρώ για τα τέλη κυκλοφορίας δύο χρόνων
1ο Service (1.000 χλμ.) Λάδια, φίλτρο λαδιού Σύνολο: 25 ευρώ
2ο Service (6.000 χλμ.) Λάδια, φίλτρο λαδιού, φίλτρο αέρα, Σύνολο: 32 ευρώ
3ο Service (12.000 χλμ.) Λάδια, βαλβολίνη μετάδοσης, μπουζί, φίλτρο αέρα, ράουλα φυγοκεντρικού, ρύθμιση βαλβίδων. Σύνολο: 102 ευρώ
4ο Service (18.000 χλμ.) Λάδια, φίλτρο λαδιού, φίλτρο αέρα. Σύνολο: 32 ευρώ
Τεχνικά χαρακτηριστικά
Κινητήρας 4Τ, 1Κ Υ/Ψ, 4Β
Κυβισμός278
Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.)22/7.500
Ροπή (kgm/σ.α.λ.)2,2/6.500
Ρεζερβουάρ (λίτρα)10
Κατ/ση (λίτρα/100 χλμ.)4,7
Βάρος (κιλά)Δ.Α
Τελ. ταχύτητα (χλμ./ώρα)135

 
 Οικονομία στον αυτόματο
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Aprilia Scarabeo 300S
Gilera Nexus 300
Honda SH 300 i
Kymco Downtown 300i
Piaggio Beverly Tourer 300 i.e
SYM Citycom 300i


ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ